Dinky schreef:
Euthanasie is in dit topic ook alleen maar ter sprake gekomen in het belang van Eos, niet om financiële redenen
Ben het wel met jou eens dat het voorstel van de assistente op zich niet verkeerd is maar kan me wel goed voorstellen dat het bij Mirjam verkeerd valt.
Hoop zo dat Eos zich erdoor weet te knokken!
Nou dit dus. Ik denk niet aan euthanisie om er maar vanaf te komen. Dat proef ik dus wel aan degene die kansarmedieren als nicknaam heeft. Alsof ik niet wil of zo.
Dit kitten kost me nu alleen al aan medische kosten een kleine 800 euro dus zeg nou niet dat ik niks doe en niet probeer(is niet voor dinky bedoeld)
En wat Billyjean zegt (vervelend weet niemand zijn naam

) Ja je bent emotioneel helemaal uitgezogen het put uit. Heb nergens gezegt dat ik het opgeef om er maar vanaf te zijn.
Uit de echo kwam niks. Geen ontsteking te zien of in ieder geval een dikke darmwand.
Maar degene die de echo deed gaat wel even uitzoeken omdat ze wel iets verdikt ziet bij een nier (verklaart niet haar klachten) of dat tipisch voor dit ras is of iets anders. Maar dat heeft niks met de klachten te maken. Maag en darmen zagen er goed uit op de echo.
Morgen gaat mijn dierenarts weer de internist bellen. Ook qua vragen maagbeschermers of darmbeschermers of iets in die trant. OOk hoor ik waarschijnlijk begin volgende week wat de rest van de uitslagen is van de echo..
Er werd ook gezegt van mocht je bloed willen testen: zo van succes ermee meer in de trant er zijn 1000 en 1 dingen waarop je kan testen en in hoeverre doe je dat. Misschien laten we de vertering nog testen dat is meest logische stap en misschien heeft zij heel veel tijd nodig om weer goed te worden na de giardia die ze heeft gehad.