De problemen met het kitten
-
- Tijger
Re: De problemen met het kitten
Ik ga straks bellen. als ik genoeg moed heb verzamelt 

Ik denk ook dat dat het beste is. Sterkte!
Groetjes, Paula
Pootje van Diesel, Skippy en engeltje Whisky. Likje van pup Isa
Kom je eens kijken welke avonturen wij beleven?
Pootje van Diesel, Skippy en engeltje Whisky. Likje van pup Isa
Kom je eens kijken welke avonturen wij beleven?
Knuffel voor jou Mirjam!
- Chiquita98
- Tijger
Bah ik durf bij dit topic soms gewoon niet meer te lezen. Gewoon balen dat Eos blijft braken. En toch wil ze dus wel eten. Kan me voorstellen dat ze zelf dan weer bang is om te gaan braken daardoor. Maar de eetlust is er wel.
Persoonlijk zou ik pas de beslissing nemen als ik zie dat mijn katje geen kwaliteit van leven meer heeft en dus ook geen leuke momenten meer heeft en beleeft. Zolang ze toch nog wilskracht toont zou ik de beslissing nog uitstellen. Maar zoals Wendy ook al zegt: wij zien Eos natuurlijk niet. Je moet doen wat jouw gevoel je ingeeft en inderdaad niemand die jou erop aan zal kijken. Maar geloof ook niet dat jij daarover inzit. Het is meer dat je heel graag Eos bij je wilt houden, maar niet tenkoste van alles.
Hopelijk kan je DA je nog goede raad geven. De duimpjes draaien hier nog volop.
Persoonlijk zou ik pas de beslissing nemen als ik zie dat mijn katje geen kwaliteit van leven meer heeft en dus ook geen leuke momenten meer heeft en beleeft. Zolang ze toch nog wilskracht toont zou ik de beslissing nog uitstellen. Maar zoals Wendy ook al zegt: wij zien Eos natuurlijk niet. Je moet doen wat jouw gevoel je ingeeft en inderdaad niemand die jou erop aan zal kijken. Maar geloof ook niet dat jij daarover inzit. Het is meer dat je heel graag Eos bij je wilt houden, maar niet tenkoste van alles.
Hopelijk kan je DA je nog goede raad geven. De duimpjes draaien hier nog volop.
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier
-
- Tijger
Ik begrijp wat je bedoeld. Maar de zin van leven moet wel constant zijn. Niet iedere dag braken en dan weer ziek en dan opnieuw beginnen. Ze groeien daar ook niet echt lekker van
. Dan zit je in een cirkeltje. Die moet doorbroken worden dat cirkeltje. Op welke manier dan ook.

heb je al al je moed kunnen verzamelen?
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
-
- Tijger
Ja had al gebeld en zit nu te wachten (al3 uurtjes) dat ik terug gebeld zou worden... pfff wachten duurt zo lang
hoe is het nu met haar. niet meer gebraakt en eet ze weer?
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
-
- Tijger
Vanochtend niet meer gebraakt nee en toen ik vertrok naar mijn werk at ze weer... *zucht* vermoeiend. Maar ik houd ziels veel van haar:(
-
- Tijger
Vanmiddag word echo gemaakt om 5 uur
Sterkte met Eos bij de echo!
Duimen blijven draaien
Duimen blijven draaien

-
- Tijger
Ja beetje woorden met mijn eigen da. ze zeiden als we denken dat het is wat wij denken kost het gewoon veel tijd. ik zei wat denken jullie dan? ja darm ontsteking. En dat zeg je nu pas? en behandel je dan niet verder. Ik had gemaild dat het financieel nogal een inpact had en geestelijk zo we zwaar word. werd er gezeg dan betaal ik de kosten wel (zei de assistente) en dan nemen wij het kitten over.
Nou dacht het dus niet. Het is geen pakje kauwgom
Nou dacht het dus niet. Het is geen pakje kauwgom

-
- Jaguar
- Contacteer:
Ik heb meegelezen maar nu moet ik toch reageren wat wil je nu eigenlijk laat je het kitten euthaniseren of gun je het kitten nog een kans en als de dierenarts dat wil doen en je kan het niet meer waarom ga je dat niet doen?
Als de assistente haar wil overnemen en verzorgen dat is toch super...
Als de assistente haar wil overnemen en verzorgen dat is toch super...
-
- Tijger
Nou ik snap wel dat ze dat niet kan
het is Wel een beestje waar je met hveel je hart van houd net v als je kind dat geef je niet zomaar op hoor
het is Wel een beestje waar je met hveel je hart van houd net v als je kind dat geef je niet zomaar op hoor
groetjes en knuffels van Cindy
En mijn 2 kattenkindjes Gizmo en Caya Fotos van Gizmo en Caya
En mijn 2 kattenkindjes Gizmo en Caya Fotos van Gizmo en Caya
Pfff jammer dat ze jou het vermoeden van een darmontsteking niet hebben vertelt....
En tja, het is waarschijnlijk goed bedoeld van die assistente om Eos over te nemen maar zoals je al zegt doe je er niet zomaar afstand van, zeker niet na wat jullie al samen mee hebben gemaakt.
Hele dikke knuffel voor jou Mirjam!
En tja, het is waarschijnlijk goed bedoeld van die assistente om Eos over te nemen maar zoals je al zegt doe je er niet zomaar afstand van, zeker niet na wat jullie al samen mee hebben gemaakt.
Hele dikke knuffel voor jou Mirjam!