Tijdelijke opvang 1 kater en 2 poezen

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Plaats reactie
mulder21985
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 apr 2013 13:37

Tijdelijke opvang 1 kater en 2 poezen

Bericht door mulder21985 »

Hallo Lezers van de kattensite forum,

Wegens een verhuizing zijn wij op zoek naar een tijdelijk huisje voor onze poezen en kater. Omdat wij eerst een paar weken bij andere mensen moeten intrekken (we kunnen pas 1 juli in de nieuwe woning) waarvan de kinderen een allergie hebben voor katten kunnen ze dus niet mee. Het zou gaan om een periode van ongeveer 22 april t/m 1 juli. uiteraard zijn wij bereide een financiële vergoeding hiervoor te geven. Is er iemand die ons kan helpen hiermee of weten jullie iemand wie ons mogelijk kan helpen dan hoor ik dat graag.

Alvast bedankt voor jullie aandacht.

met vriendelijke groet,

Erik en Marjan
Gebruikersavatar
BloemTetsu
Tijger
Tijger
Berichten: 1070
Lid geworden op: 17 jul 2012 09:00

Re: Tijdelijke opvang 1 kater en 2 poezen

Bericht door BloemTetsu »

Welkom op het forum.

Zelf kan ik jullie niet helpen.
Kunnen jullie meer vertellen over de waar de katten nu wonen. - hoe oud zijn ze - welk ras - gecastreerd/gesteriliseerd - speciale dieet of medicijnen - geent, ontwormd, vlooien - da check.
Groetjes Bianca kopjes Bloem en Tetsu
Ducky*(6-4-12) Kathy*(28-1-11) Elfie*(20-2-14)
Excuses aan de kikkers, eksters, merel, duif en koolmees
mulder21985
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 apr 2013 13:37

Re: Tijdelijke opvang 1 kater en 2 poezen

Bericht door mulder21985 »

hallo BloemTetsu,

Bedankt voor je reactie. Ik zal inderdaad even iets meer informatie.

Het gaat om 1 kater van bijna 7 jaar en 2 poezen van bijna 5 jaar. het zijn allen europese kortharen. uiteraard zorgen wij voor de juiste inentingen ik geloof dat de kater weer bijna aan de beurt is. verder leven ze nu in een tussenwonig waar ze zelf in en uit kunnen lopen doormiddel van een chipgestuurde kattenluik (aanrader voor ongewenste katers buiten te houden :) ). ze zijn alle 3 geholpen en eten het gewone voer. De 2 poezen vinden het fijn om lekker aangehaald te worden en de kater is er 1 van laat mij maar met rust als ik wil kom ik wel naar jouw (neemt niet weg dat hij niet vaak naar je toe komt voor aandacht oftewel een echte kater :grin: .
Gebruikersavatar
BillyJean
Jaguar
Jaguar
Berichten: 781
Lid geworden op: 22 feb 2011 10:57
Locatie: Bovenkarspel
Contacteer:

Re: Tijdelijke opvang 1 kater en 2 poezen

Bericht door BillyJean »

voor katten zal het lastiger zijn om een adresje te vinden dan voor honden. Katten zijn zo gehecht aan eigen territorium. Lastig hoor, voor jullie. IK hoop dat er een goede oplossing komt.
Groetjes van Elly, Fayline (29-02-2008) en Taffy ( 29-10-2012)
* BillyJean * * Bowie *

Hier vind je ons fotoalbum
Gebruikersavatar
lidewij020
Panter
Panter
Berichten: 453
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:03
Locatie: Amsterdam

Re: Tijdelijke opvang 1 kater en 2 poezen

Bericht door lidewij020 »

Misschien kun je het proberen via deze site: http://www.verhuisdieren.nl/Logeerdiere ... f-plaatsen
Doe mee aan het onderzoek naar links en rechtspotigheid bij katten. Het kost slechts 5 minuutjes ...afhankelijk van je kat...
Plaats reactie