welk droogvoer voeren jullie je kat?
-
- Kitten
welk droogvoer voeren jullie je kat?
ben genieuwd wat jullie je katten voeren. Vooral als ze een beperking hebben zoals gruis of diarree.
Re: welk droogvoer voeren jullie je kat?
http://www.dekattensite.nl/phpBB2/viewt ... 16#p561316
welkom op het forum!
rechtsboven zit een zoekfunctie waarmee je alle berichten over dat onderwerp (blaasgruis of diarree) razendsnel op je schermpje tovert
en in het forumoverzicht bij voeding staan alle topics met info keurig onder elkaar..
lees je breed in dan weet je snel waar je bij voeding en blaasgruis en diarree op moet letten..
en dat werkt veel sneller dan dat je moet wachten op reacties..
welkom op het forum!
rechtsboven zit een zoekfunctie waarmee je alle berichten over dat onderwerp (blaasgruis of diarree) razendsnel op je schermpje tovert
en in het forumoverzicht bij voeding staan alle topics met info keurig onder elkaar..
lees je breed in dan weet je snel waar je bij voeding en blaasgruis en diarree op moet letten..
en dat werkt veel sneller dan dat je moet wachten op reacties..
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Ik heb al in je andere topic gereageerd, waar je dezelfde vraag in iets andere bewoording stelde.
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
Ik probeer mijn kat voornamelijk vers voer te geven.
Droogvoer heef ik cat lovers gold, daar zitten geen granen in en is dus goed voor de kat. Het beste blijft vers vlees.
Droogvoer heef ik cat lovers gold, daar zitten geen granen in en is dus goed voor de kat. Het beste blijft vers vlees.
Groetjes van Laura en Misty