vreemd gedrag kater

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Plaats reactie
samwilhelmus
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 apr 2013 18:07

vreemd gedrag kater

Bericht door samwilhelmus »

mijn kater toont sinds een paar dagen vreemd gedrag, hij slaapt ontzettend veel, hij eet en drinkt minder ook krijgen we moeilijk contact met hem.
hij is nu 5 jaar en heeft wel de niesziekte gehad maar is daar weer bovenop gekomen...

is dit iets waar ik me echt zorgen over moet maken??
Gebruikersavatar
lidewij020
Panter
Panter
Berichten: 453
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:03
Locatie: Amsterdam

Re: vreemd gedrag kater

Bericht door lidewij020 »

Ik zou even met hem langs de dierenarts gaan. Of bij twijfel in ieder geval de dierenarts opbellen. Wij kunnen hier op het forum niet zien wat er aan de hand is. Als je antwoord wilt, kun je dat het beste van een dierenarts krijgen.
Doe mee aan het onderzoek naar links en rechtspotigheid bij katten. Het kost slechts 5 minuutjes ...afhankelijk van je kat...
nijltjetweety
Huiskat
Huiskat
Berichten: 21
Lid geworden op: 27 nov 2011 20:25

Re: vreemd gedrag kater

Bericht door nijltjetweety »

Onze kater heeft gelijkaardige symptomen gehad. Bij hem was het door pijn, veroorzaakt door nierstenen. Kijk eens of zijn urine gekleurd is. Beste zo snel mogelijk een dierenarts raadplegen.
Plaats reactie