Ik had dus eerst een kater nisha die is tijdelijk ergens ander komen te wonen omdat ik in buitenland stage ging lopen.. die jongen die mijn kat had is huis uitgezet en katten waren op straat gegooit.. maar in tussentijd was ik alweer in nl en had een klein katertje genomen omdat deze jongen zei dat het niet eerlijk was hem weer ergens anders te laten wennen...
Toen ik hoorde dat katten huis uit waren gezet.. ben ik naar de buurt gegaan om nisha te zoeken .. met hulp van buren gevonden... alleen bleek hij een zij te zijn geworden.. dus wat er nu eigenlijk daar in huis is gebeurd weet ik nog niet..
Naja nu heb ik dus een straatkat in huis (gelijk gesteriliseerd) die eigenlijk vals is.. een zielig katje die constant ziek is..
beiden zijn geholpen en verhuis naar nieuw huis.. daar heb ik bij een vriendin haar kat meegenomen omdat de kinderen er niet goed mee om gingen.. dus toen had ik 3 katten eigenlijk konden nisha en manja vanaf het begin niet met elkaar.. toen kwam polleke erbij (die is echt heel vals) en die ging goed overweg met manja maar ook heisa met nisha..
manja kwam te overlijden en nu zat ik met 2 poezen beiden af en toe lief maar meestal erg vals.. wat ik op zich niet erg vond.. ze hadden een huisje en eten

nu zijn de kittens dus geboren 4 stuks 3 katers en 1 poesje.. 2 katertjes heb ik al een goed huisje voor gevonden bij mensen die ik ken.. 1 katertje wil ik heel graag zelf houden.. maar zit nog met poesje.. en zit eraan te denken haar ook gewoon zelf te houden.. weet ik zeker dat ze goed zit..
nu komt dus het probleem.. nisha vind het helemaal niks constant kwaad ligt snachts wel bij me op bed maar overdag alleen maar buiten.. heel sjagerijnig etc.. zou het kunnen dat ze toch nog een band aangaat met een van de kittens.. hoe kan ik het beter laten verlopen.. of kan ik ze beter niet houden..
tips zijn welkom
en ja weet het ben ook zeker tegen een nestje daarom zijn mijn katten allemaal meteen geholpen.. alleen polleke kwam onverwachts (heb haar onder de jas meegenomen) en moest dus eerst sparen.. daarnaast moesten we nog uitzoeken wat ze was XD omdat we geen tepels konden vinden en ze maar niet krols werd.. naja nu weet ik het dus wel.. ze word met 7 weken geholpen..