Het mijne heeft niet echt een merk, het heet 'lactuloseoplossing' en de registratiehouder is CERTA nv in Waregem. Ik heb alleen de bijsluiter, niet de verpakking omdat ze het afgetapt heeft in een aparte fles.
Lactulose wordt niet in het lichaam opgenomen, maar wordt samen met de ontlasting weer afgevoerd. Daarom is het bijvoorbeeld ook geschikt om aan een kat met diabetes te geven. Dat allemaal vond ik hier en hier.
En omdat de apotheker het zegt, zal het wel juist zijn. En kansarmedieren heeft het ook gezegd:
kansarmedieren schreef: Je kan ook lactulose geven is goedkoper kan je bij de drogist kopen niet met smaakje en het is alleen in drankvorm.
Nee niet onbeperkt, maar bij valavond wil ze natuurlijk per se naar buiten, en het is vaak al pikdonker eer ik ze vind... maar eens binnen mag ze voor de nacht niet meer naar buiten, dat weet ze (daarom duurt het ook altijd zo lang eer ze zich laat zien, haha). Anders doe ik geen oog dicht. En als ze niet binnenkomt en ik ben echt doodmoe, dan wacht ik beneden in de zetel met de deur open.Katelijne schreef:Snorrebaard: Laat jij Mieke dan onbeperkt buiten?
Herkenbaar dus!

Welke kleur heeft Azrael eigenlijk?