Het voor de poes veel beter op steriliseren. Gebruik de zoek funcitie rechts boven in maar kom je genoeg berichten tegen, over krolse katten en over sterilisatie?
Ow ja heb in mijn hele leven 1 keer een krolse kat in huis mee gemaakt en dat was niet leuk. We zaten de dagen af te tellen tot het over was. Wat een kabaal en ellende was dat.
poes onder bank
Re: poes onder bank
groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
als ik een krolse poes buiten hoor dan klinken ze als gillende
kleine kinderen, heb weleens gedacht dat er echt een kind mishandeld werd
buiten en ben naar buiten gerend om te kijken wat er gebeurde, is dit wat ik
hier ook kan gaan verwachten?
Dit moet eigenlijk in een ander topic denk ik
kleine kinderen, heb weleens gedacht dat er echt een kind mishandeld werd
buiten en ben naar buiten gerend om te kijken wat er gebeurde, is dit wat ik
hier ook kan gaan verwachten?
Dit moet eigenlijk in een ander topic denk ik
Gillende kinderen, huilende baby's; dat soort geluiden moet je dan inderdaad verwachten. Is geen pretje. Af en toe lopen er katten te janken hier... Eigenaar wil er niks aan doen en de rest van de buurt zit met de gebakken peren.
Met diervriendelijke groeten,
Maaike
Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
Maaike
Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
Ja, dat kun je verwachten. Verwacht ook een buikschuivende poes, die 'vrijt' met alles dat los en vast zit.
Hier zat jonge poes Bounty te vrijen met een pak drinken, een handdoek of zelfs met een blokje hout.
Ze doet er alles voor om haar 'vrijpartij' te krijgen, als je begrijpt wat ik bedoel.
Hier zat jonge poes Bounty te vrijen met een pak drinken, een handdoek of zelfs met een blokje hout.
Ze doet er alles voor om haar 'vrijpartij' te krijgen, als je begrijpt wat ik bedoel.
Dat kat die wij hadden bood zich zelf zelf aan bij de cavia. Echt in het belang van de poes laat je het dier netjes op tijd casteren en das voor je eigen nachtrust ook wel zo fijn.
groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr