poes onder bank
Re: poes onder bank
ze reageert niet op haar naam, tenminste nog niet.
Op de grond liggen is onmogelijk voor mij, ik had het al ergens gelezen.
Weet iemand waarom ze soms ineens begint te mauwen, is dat ook bangigheid??
Op de grond liggen is onmogelijk voor mij, ik had het al ergens gelezen.
Weet iemand waarom ze soms ineens begint te mauwen, is dat ook bangigheid??
Nou zeg, ben hier de boel aan het schoonmaken en ineens komt ze onder de bank vandaan,
ik mag haar aaien, kontje en staart omhoog en spinnen, ze loopt niet weg en wil meer aandacht.
Dit is te gek, dit is de poes die we meenamen, ze gaat nu ook overal met haar kopje
tegenaan wrijven, haar eigen geur markeren vermoed ik, pff
zo opgelucht.
pootje van cesil
ik mag haar aaien, kontje en staart omhoog en spinnen, ze loopt niet weg en wil meer aandacht.
Dit is te gek, dit is de poes die we meenamen, ze gaat nu ook overal met haar kopje
tegenaan wrijven, haar eigen geur markeren vermoed ik, pff
zo opgelucht.
pootje van cesil

- Chiquita98
- Tijger
Zie dat is al snel. Wij willen als baasjes meteen het gezellig katje in huis hebben. Maar we moeten toch echt onze nieuwe huisgenootjes de tijd gunnen om alle veranderingen te kunnen verwerken. De ene kat is daar sneller in dan de andere.
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier
Dit is wel echt een opluchting,
was al bang dat ze schichtig zou blijven.
Het grote genieten kan beginnen.
was al bang dat ze schichtig zou blijven.
Het grote genieten kan beginnen.
Tja je kan van een kat nou eenmaal niet verwachten dat ze in een nieuw huis gelijk zo is als in haar oude huis.
Daarom moet je zeker de eerste week eigenlijk rekenen om te laten wennen. Dat het bij jou nu na twee dagen is moet je dus als een bonus zien
Daarom moet je zeker de eerste week eigenlijk rekenen om te laten wennen. Dat het bij jou nu na twee dagen is moet je dus als een bonus zien

- Chiquita98
- Tijger
En tja....ik vind schichtige katjes ook leuk hoor. Weet je waarom: elke kat is namelijk weer zo heerlijk uniek. En wat is het fijn als je bij een schichtig katje toch een soort van vertrouwensband kan opbouwen. Maar goed ik snap dat niet iedereen dit wil natuurlijk. Lekker genieten nu van je nieuwe huisgenootje
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier
Ik denk dat je even iets te snel te veel van de kat wilde
Fijn dat die toch zo snel ontdooide en veel geniet plezier 

groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
- eveline1982
- Tijger
Wauw lekker snel
miauwen kan aandacht vragen zijn maar ook tekenen van krolsheid. Is ze al gecastreerd? Want het is wel de tijd dat de meisjes de jongens interessant gaan vinden
. Fijn gaan genieten nu van jullie nieuwe huisgenootje 

The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Onze poes Bounty zat een week onder de bank. Raakte vreselijk in paniek als je contact probeerde te maken.
Ze sloeg, krabte en als je niet oppaste, beet ze heel hard in je vingers.
Toch probeerden we het elke dag heel eventjes en na vier dagen mochten we haar aaien.
Ze genoot er toch stiekem wel een beetje van.
We hadden verwacht dat het weken zou duren, maar onze kater Snickers hielp een handje.
Hij zette haar midden in de kamer. Vanaf dat moment ging het elke dag een beetje beter.
Bounty is nog steeds erg snel overstuur, ze raakt soms in paniek van de stofzuiger.
De wind van buiten is eng en vreemde mensen moet ze helemaal niets van weten.
Hoe vaker je langs komt, des te vaker Bounty zich laat zien.
Onze beste vriend die elke week komt, kreeg laatst een kopje.
En als je zelf onrustig bent of heel druk, kun je Bounty beter met rust laten.
Bounty is een knuffelpoes geworden, nog meer als onze kater, maar wel één met een handleiding.
Ik ben heel blij voor je, hopelijk gaat het steeds beter tussen jullie!
Ze sloeg, krabte en als je niet oppaste, beet ze heel hard in je vingers.
Toch probeerden we het elke dag heel eventjes en na vier dagen mochten we haar aaien.
Ze genoot er toch stiekem wel een beetje van.
We hadden verwacht dat het weken zou duren, maar onze kater Snickers hielp een handje.
Hij zette haar midden in de kamer. Vanaf dat moment ging het elke dag een beetje beter.
Bounty is nog steeds erg snel overstuur, ze raakt soms in paniek van de stofzuiger.
De wind van buiten is eng en vreemde mensen moet ze helemaal niets van weten.
Hoe vaker je langs komt, des te vaker Bounty zich laat zien.
Onze beste vriend die elke week komt, kreeg laatst een kopje.
En als je zelf onrustig bent of heel druk, kun je Bounty beter met rust laten.
Bounty is een knuffelpoes geworden, nog meer als onze kater, maar wel één met een handleiding.
Ik ben heel blij voor je, hopelijk gaat het steeds beter tussen jullie!
@Renatevandermeer, hee wat leuk, wij hebben ook een Snickers en een Bounty!! hebben zelfs een Nuts en een Twix 
Ben heel blij voor je dat ze zo onder de bank vandaan is gekomen.
Nuts heeft bij ons ook een tijdje geduurd voor hij onder de bank vandaan kwam!

Ben heel blij voor je dat ze zo onder de bank vandaan is gekomen.
Nuts heeft bij ons ook een tijdje geduurd voor hij onder de bank vandaan kwam!
groetjes,
Laura en de Honeyside crew!
Rasclub Maine Coon Herplaatsing
Laura en de Honeyside crew!
Rasclub Maine Coon Herplaatsing
- tasteofperfection
- Huiskat
Toen we Hummer kregen heeft hij 1 dag onder het bed gezeten, een dag onder de bank en 1 dag onder de tafel op de stoel. Nu is het een krengetje en rent overal haha
Wat leuk al die reacties,
Het gaat goed hier, we laten haar ook zo veel mogelijk door mensen die ze niet kent aaien,
als ze zelf wil natuurlijk, maar gasten moedigen we toch maar aan, toch fijn
als ze niet steeds weg schiet als er bezoek komt.
Ze zit nog graag in de hoek achter de dikke gordijnen, tegen verwarming aan, maar we
kunnen haar er makkelijk weg lokken en dan wordt ze helemaal knuffelig.
nee ze is niet gesteriliseerd, maaar ik wil haar ook niet buiten laten, is ze ook niet gewend,
ben veel te bang dat ze onder een auto komt, of aangevallen wordt door een hond of andere kat.
Moet ik haar dan toch laten steriliseren denken jullie?
Het gaat goed hier, we laten haar ook zo veel mogelijk door mensen die ze niet kent aaien,
als ze zelf wil natuurlijk, maar gasten moedigen we toch maar aan, toch fijn
als ze niet steeds weg schiet als er bezoek komt.
Ze zit nog graag in de hoek achter de dikke gordijnen, tegen verwarming aan, maar we
kunnen haar er makkelijk weg lokken en dan wordt ze helemaal knuffelig.
nee ze is niet gesteriliseerd, maaar ik wil haar ook niet buiten laten, is ze ook niet gewend,
ben veel te bang dat ze onder een auto komt, of aangevallen wordt door een hond of andere kat.
Moet ik haar dan toch laten steriliseren denken jullie?
Je moet er altijd rekening mee houden dat ze in een moment van onoplettendheid kan ontsnappen, zeker als ze krols is. Daarnaast is krols worden inspannend voor de poes (vreet energie) en is er kans dat je zelf gek van haar wordt als ze krols is. Poezenpil wordt afgeraden wegens de mogelijke bijwerkingen als mammatumoren 
Dus ja, ook een binnen poes steriliseren/castreren

Dus ja, ook een binnen poes steriliseren/castreren
Je bent me net voor Mirjam!
Ja inderdaad, Petra 45, het is voor de poes veeeeeel beter als je haar (op jonge leeftijd) laat castreren (in de volksmond; steriliseren), en voor jullie ook; want het is niet leuk om een krolse poes om je heen te moeten hebben hoor.. En een krolse poes zal alles in het werk stellen om te kunnen ontsnappen... Eén gaatje; en ze is weg... En voor je het weet komt ze zwanger thuis...
Overdag word je gek van een krolse poes, en 's nachts kun je niet slapen; echt niet leuk als de krolsheid een week (of soms langer) duurt......
(heb het in het verleden zelf meegemaakt met mijn poes Robijntje - ik werd er knettergék van en was doodop door slaapgebrek)
Ja inderdaad, Petra 45, het is voor de poes veeeeeel beter als je haar (op jonge leeftijd) laat castreren (in de volksmond; steriliseren), en voor jullie ook; want het is niet leuk om een krolse poes om je heen te moeten hebben hoor.. En een krolse poes zal alles in het werk stellen om te kunnen ontsnappen... Eén gaatje; en ze is weg... En voor je het weet komt ze zwanger thuis...
Overdag word je gek van een krolse poes, en 's nachts kun je niet slapen; echt niet leuk als de krolsheid een week (of soms langer) duurt......
(heb het in het verleden zelf meegemaakt met mijn poes Robijntje - ik werd er knettergék van en was doodop door slaapgebrek)
Liefs van Mariska
Kopstootje van Tarzan
Bekijk de foto's van Brit Robijntje en vorige vriendjes Gaudi^, Sjaak* en Sem* hier
Kopstootje van Tarzan

Bekijk de foto's van Brit Robijntje en vorige vriendjes Gaudi^, Sjaak* en Sem* hier
Ik merk het ook bij ons Bountytje, het krols zijn vergt bulten met energie.
Ik vind dat ze die beter kan gebruiken voor het spelen!
En daarbij, de onderlinge verstandhouding word er hier heel erg door op de proef gesteld.
Bounty word volgende week gesteriliseerd.
Ook hier, als Bounty krols is, hangt ze hele dagen aan de klinken, deurpost..
Is ze niet krols, is ze een stuk rustiger.
Dus ja, ik zou haar wel steriliseren.
Ik vind dat ze die beter kan gebruiken voor het spelen!

En daarbij, de onderlinge verstandhouding word er hier heel erg door op de proef gesteld.
Bounty word volgende week gesteriliseerd.
Ook hier, als Bounty krols is, hangt ze hele dagen aan de klinken, deurpost..
Is ze niet krols, is ze een stuk rustiger.
Dus ja, ik zou haar wel steriliseren.