Geslacht kittens? (gister geboren)

Voor alle vragen wanneer je een kat of kitten (erbij) wil. Welke problemen kun je verwachten en waar moet je van tevoren allemaal rekening mee houden?
LET OP: Voor acceptatie problemen tussen een nieuweling en je andere kat(ten) kun je HIER terecht.
Plaats reactie
nellebel
Tijger
Tijger

Re: Geslacht kittens? (gister geboren)

Bericht door nellebel »

ik moest even lachen hoor met het lezen van dit onderwerp. foto's van kittenkontjes hahahaha
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Robijn
Jaguar
Jaguar

Bericht door Robijn »

Brittenbolletje schreef:Vermoeiend dit. Dit is een katertje heeft niks met spleetjes te maken. Nu geef ik het echt op.

Beetje raar ik fok al jaren en ik weet echt wel hoe een poesje en katertje eruit ziet. Dat dit in twijfel word getrokken kwetst eigenlijk best wel heel erg.
Je bent Marjon1989 toch wel een excuusje schuldig, Brittenbolletje...
Liefs van Mariska
Kopstootje van Tarzan :cathappy:

Bekijk de foto's van Brit Robijntje en vorige vriendjes Gaudi^, Sjaak* en Sem* hier
Brittenbolletje
Tijger
Tijger

Bericht door Brittenbolletje »

Als ik excuses aanbied hoef jij dat mij niet te vertellen.

Daarbij weet jij niet wat hier speelt en ik ook opsternaat bent. Zit met dood ziek kitten wat 3 dgen in opname heeft gelegen en ik nu zit te vechten thuis om het te laten eten. zit zelf al 2 weken thuis met longontsteking 2 weken rechtop in bed om te slapen. dus dat ik dat niet meteen heb gedaan is dat ook ik andere dingen aan mijn hoofd heb. en woon niet op het forum.

Maar goed het spijt me Marion.
Robijn
Jaguar
Jaguar

Bericht door Robijn »

Nou, nou... sorry hoor.... wat reageer je onvriendelijk...
Liefs van Mariska

Bekijk de foto's van Brit Robijntje en vorige vriendjes Gaudi^, Sjaak* en Sem* hier
Dinky
Tijger
Tijger

Bericht door Dinky »

Brittenbolletje schreef:Daarbij weet jij niet wat hier speelt en ik ook opsternaat bent. Zit met dood ziek kitten wat 3 dgen in opname heeft gelegen en ik nu zit te vechten thuis om het te laten eten. zit zelf al 2 weken thuis met longontsteking 2 weken rechtop in bed om te slapen. dus dat ik dat niet meteen heb gedaan is dat ook ik andere dingen aan mijn hoofd heb. en woon niet op het forum.
Wanneer jij niets zegt weten wij inderdaad niet wat er bij jou speelt. Echter hoef je dat niet af te reageren op anderen die dat dus niet kunnen ruiken. Vind het wel vervelend te horen dat één van de kittens zo doodziek is :( Hoop dat die er snel weer bovenop komt! En beterschap voor jezelf!
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Adriana

Bericht door Adriana »

brittenbol, sterkte met je kitten en beterschap voor jezelf. :pdthb:

als er hier iemand in dit topic zijn, ik bedoel haar stinkende best heeft gedaan dan ben jij het met tig berichten en rondvragen bij collgega-fokkers, ondanks alle sores. en marion was daar toch ook erg blij mee..?
en dat het missch missch toch een meisje is. nou èn.. . zo duidelijk was het allemaal niet.

heb wel genoten van het topic met al die achterkantjes en ben langzamerhand ook wel benieuwd naar wat voorkanten... ;-)
Brittenbolletje
Tijger
Tijger

Bericht door Brittenbolletje »

Nou Robijn. Dat ik het nog niet gedaan had (wat ik nog wel van plan was) maar nog niet aan toe ben gekomen. Sorry hoor.

Ik reageer dat niet af op anderen, maar vind niet dat anderen voor mij hoeven te denken om iets te doen.

Maar bedankt voor je medeleven qua kitten. Als dat niet gelooft word kan ik foto maken. Ze is de helft kleiner op het moment dan de rest. Gewoon rete zielig.

Bedankt Adriana.
marjon1989
Lynx
Lynx

Bericht door marjon1989 »

Pff tjonge jonge waarom op elkaar zeuren? Ik ben nu toch geholpen en iedereen maakt wel eens een foutje.. Sterkte met de kitten en met jezelf..

Dit zijn de mijne (paar dagen geleden)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En ja.. nog steeds in de kast:P
Robijn
Jaguar
Jaguar

Bericht door Robijn »

Aaaaaaaah; wat een POEPIES zeg!!! Op de eerste foto's lijken de witte kittens wel een beetje op een kruising tussen muisjes en molletjes - met lange staart dan! :lol:
Liefs van Mariska

Chiquita98
Tijger
Tijger

Bericht door Chiquita98 »

Ach gossie wat heeft je kittentje nu precies dan??
Het topic zelf was ik al afgehaakt want ik vond het iets te veel geneuzel om het geslacht....en zo zie je maar weer. Gezondheid is toch het allerbelangrijkste! Mijn nieuw kittentje is vorige week ook opgenomen geweest met ernstig nierfalen.

Ik hoop dat ie het gaat redden Brittenbolletje. Welke van de mooierds is ziek?? Heel veel sterkte ermee. Weet heel goed hoe je nu in de rats moet zitten.

En Mariska bedoelde het zeker ook niet zo.....hoewel ik wel haar reactie snap omdat je nogal fel werd tegen Marjon. Maar inderdaad is dat iets tussen Marjon en jou.
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
BillyJean
Jaguar
Jaguar
Contacteer:

Bericht door BillyJean »

He, wat vervelend is dit weer, soms staan woorden harder geschreven dan dat ze zijn. En als Brittenbolletje inderdaad ziek is, toch nog de moeite doet, zorgen heeft, ja, dan kan ik de reactie begrijpen van het kriegelige. De foto's waren niet echt duidelijk
Maar de enige die om excuus kan vragen is Marjon, dat hoeft een ander niet te doen vind ik, we zijn toch allemaal volwassen. Het zijn mooie kittens, met heerlijke roze lipjes

en brittenbolletje, wat erg van je kitten, wat een zorgen zal je hebben, vooral als je zelf zo ziek bent. ZOrg goed voor jezelf en de kleine en beterschap!!
Groetjes van Elly, Fayline (29-02-2008) en Taffy ( 29-10-2012)
* BillyJean * * Bowie *

Hier vind je ons fotoalbum
marjon1989
Lynx
Lynx

Op dit moment zijn bij 2 kittens de oogjes al half open. Dat ziet er pas raar uit..
Chiquita98
Tijger
Tijger

Bericht door Chiquita98 »

Zijn echt net muisjes inderdaad! Moederpoes is ook prachtig zeg! Ziet eruit als een goed moedertje
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
eveline1982
Tijger
Tijger

Bericht door eveline1982 »

Ik was ook een beetje afgehaakt vanwege wel kater niet kater, terwijl gezondheid het belangrijkste is ;) . Maar ze zien er prachtig uit! En moeder kijkt zeer tevreden :) . Mist mamma een oogje, of kneep ze er net mee? Geniet maar lekker van je grut.
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
marjon1989
Lynx
Lynx

Bedankt voor de lieve reacties! En ja ze mist een oogje.. Dat ze drie maanden oud was is er (waarschijnlijk met spelen) iets scherps in gekomen. Dat genas, maar van binnen zat er waarschijnlijk nog iets van vuil waardoor het oogje een paar dagen nadat het er uit zag als genezen helemaal ontstoken was. Antibiotica en zalf sloegen helaas niet aan. Maar ze is nog steeds prachtig met haar 1e blauwe oogje. Het blijft alleen wel zonde..
Plaats reactie