vet/koolhydraten
Re: vet/koolhydraten
Hoi Maaike, bedankt voor de tip, ik ga het inderdaad zo langzaam mogelijk mengen. En ook hopen dat de jeukklachten bij de andere kat niet toenemen....
De jeukklachten zijn weer erger geworden, ik denk dus dat Happy cat bio gevogelte het ook niet gaat worden....
Ik ben even door mijn opties heen nu. Het enige wat ik nog kan verzinnen is de Hills Nature best mengen met Hills z/d. Hills z/d hebben we een tijd gevoerd en dat ging goed qua jeuk bij de ene en overgeven bij de andere kat, alleen vind ik de samenstelling niet optimaal en vind ik het percentage eiwitten erg hoog, niet echt geschikt voor de oudste poes dus. Maar ze waren niet te dik in die tijd, dat is dus de reden om het misschien te gaan mengen, want de jongste poes begint echt te zwaar te worden van de Hills nb. Ik laat het even 'marineren'
Ik ben even door mijn opties heen nu. Het enige wat ik nog kan verzinnen is de Hills Nature best mengen met Hills z/d. Hills z/d hebben we een tijd gevoerd en dat ging goed qua jeuk bij de ene en overgeven bij de andere kat, alleen vind ik de samenstelling niet optimaal en vind ik het percentage eiwitten erg hoog, niet echt geschikt voor de oudste poes dus. Maar ze waren niet te dik in die tijd, dat is dus de reden om het misschien te gaan mengen, want de jongste poes begint echt te zwaar te worden van de Hills nb. Ik laat het even 'marineren'

Weet niet hoe de samenstelling van Trovet zich verhoudt tot Hills maar ook Trovet heeft speciale voeding die via de DA te krijgen is.
hier staan alle verschillende soorten en kan je ook proefverpakkingen aanvragen
hier staan alle verschillende soorten en kan je ook proefverpakkingen aanvragen