je zou zelf ook ff kunnen goegelen, Tut!DeTut schreef:welke nieuwsbrief is dat en hoe vind ik die?

http://issuu.com/kattengedragsadviesbur ... rag_3-2013
je zou zelf ook ff kunnen goegelen, Tut!DeTut schreef:welke nieuwsbrief is dat en hoe vind ik die?
niet alles maar aannemen hoor; vorm je eigen mening. Ik vind de tekst in die nieuwsbrief best grof: 'bench nooit goed te praten.... wie dit aanraadt is niet katvriendelijk...' Niet erg professioneel om ongeargumenteerd andere zienswijzen zo te veroordelen. Ik kan uit ervaring beargumenteren dat gebruik van bench soms juist welzijn kat dient, sterker nog noodzakelijk is.... Heb dit heel veel toegepast en aangeraden.Brigitte58 schreef:Pfff, ik las zojuist mijn eerste nieuwsbrief van het kattengedrag.forum. Daar staat in dat je je kat nooit in een bench moet opsluiten. Nu voel ik me dus zwaar kl... Om Jerry te beschermen als wij niet in huis zijn zit er toch niets anders op?
als je via de zoekfunctie op het forum 'nieuwsbrief' intypt dan krijg je 45 vermeldingen, de eerste 12 gaan over de betreffende nieuwsbrief en het betr kattengedragsadviesbureau oid.. hihiDeTut schreef:.. was geen luiheid maar ik dacht het een nieuwsbrief betrof via deze site en zocht dus hier naar links