Dagelijks wel wegen. kittens moeten ongeveer minimaal 70 gram per week aankomen willen ze goed ontwikkelen. doen ze dat niet zou je moeten helpen.
Is de poes ontsnapt? want poes ziet er inderdaad zelf nog een beetje jong uit om kittens te krijgen

Nou, dat vind ik een hele goede oplossing van je, Marjon. Zo zou ik het ook gedaan hebben. Als moederpoes daar graag ligt, lekker laten liggen, niet steeds verplaatsen, want dan loop je inderdaad het risico dat moederpoes straks niets meer wil weten van de kittens. Nu liggen moederpoes en kittens toch nog warm en beschut; ideaal plekje toch?marjon1989 schreef:@brittenbolletje en mittenslief ik heb deels wel naar jullie geluisterd hoor, maar deels ook niet.. Ik ken immers mijn eigen poes toch het beste:) En natuurlijk hebben jullie er meer verstand van, maar ik zie hoe ze het doet en ze doet het super.
Wat ik wel heb gedaan is allemaal fleecedekentjes neergelegd, daaronder 2 kruiken en ook heb ik een kussen onder de kast gelegd, die omhoog staat en dus de open rand afsluit.
@kansarmedieren: Ik heb ze inderdaad laten liggen om stress te voorkomen. Dat kunnen andere dan misschien slecht vinden, maar ik vind dat ik mijn poes niet kan dwingen om in bijvoorbeeld een bench te liggen, want dat wil ze gewoon niet.