gewicht katers
- herriejette
- Huiskat
gewicht katers
Goedemiddag
Wij hebben sinds 2 weken 2 katertjes van 8 maanden. Zij wegen beiden 4.1 kg.Ik zit mrt 2 vragen. Vraag 1 is: hoeveel mogen ze wegen? Vraag 2 : Er werd ons afgeraden om nat voer te geven, alleen maar droge brokjes? Onze vorige 3 katten zijn 16 en 19 jr geworden met droge brokjes en elke dag natvoer. Graag jullie advies
Gr Jet
Wij hebben sinds 2 weken 2 katertjes van 8 maanden. Zij wegen beiden 4.1 kg.Ik zit mrt 2 vragen. Vraag 1 is: hoeveel mogen ze wegen? Vraag 2 : Er werd ons afgeraden om nat voer te geven, alleen maar droge brokjes? Onze vorige 3 katten zijn 16 en 19 jr geworden met droge brokjes en elke dag natvoer. Graag jullie advies
Gr Jet
- Chiquita98
- Tijger
Re: gewicht katers
Lekker natvoer blijven geven. Dat vinden ze heerlijk en er zit veel vocht bij. Hoeveel een kat mag wegen is niet te zeggen. Elke kat is weer anders gebouwd net als de mens. Zolang je de ribben nog kan voelen is er niks aan de hand. Zijn het raskatten of gewone huiskatten
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier
- herriejette
- Huiskat
Dank voor je reactie, het zijn huiskatten.
We vonden ze alleen zo groot voor hun leeftijd.
We vonden ze alleen zo groot voor hun leeftijd.
- herriejette
- Huiskat
Hoe voeg ik een foto toe?
- Chiquita98
- Tijger
Zo voeg je een foto toe
Zie: http://www.dekattensite.nl/phpBB2/viewt ... f=5&t=1922
Kan best zijn dat het in hun genen zit. Al een check up laten doen bij de dierenarts? Dat is namelijk wel belangrijk. En eten ze heel veel voor je gevoel?
Joh ik heb een brits korthaar kater van 14 weken en die weegt al 2 kilo
Zie: http://www.dekattensite.nl/phpBB2/viewt ... f=5&t=1922
Kan best zijn dat het in hun genen zit. Al een check up laten doen bij de dierenarts? Dat is namelijk wel belangrijk. En eten ze heel veel voor je gevoel?
Joh ik heb een brits korthaar kater van 14 weken en die weegt al 2 kilo

groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier
- herriejette
- Huiskat
Hoi Thea
Een check up? Deze katers komen bij een gastgezin vandaan, ze zijn ingeent, ontwormd, gecastreerd en gechiped. In Sept moeten ze weer voor een vaccinatie. Moeten we dan voor die tijd toch naar de dierenarts? Ze eten regelmatig maar dat komt misschien omdat het kittens zijn en wij dat niet meer gewend zijn? En met 9 mnd zouden ze weer ontwormd moeten worden.
Gr Jet
Een check up? Deze katers komen bij een gastgezin vandaan, ze zijn ingeent, ontwormd, gecastreerd en gechiped. In Sept moeten ze weer voor een vaccinatie. Moeten we dan voor die tijd toch naar de dierenarts? Ze eten regelmatig maar dat komt misschien omdat het kittens zijn en wij dat niet meer gewend zijn? En met 9 mnd zouden ze weer ontwormd moeten worden.
Gr Jet
- Chiquita98
- Tijger
Het is altijd aan te raden wanneer je een nieuw katje hebt er mee naar je eigen dierenarts te gaan om te kijken of het helemaal gezond is.
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier
- mittenslief
- Tijger
zo te lezen zijn ze tip top in orde, en heb je toch al ervaring met je oude katten die een mooie leeftijd hebben gehaald???? gewoon op je gevoel af gaan, bij mij krijgen ze ook elke dag natvoer erbij anders zijn de poezels niet tevreden hoor, geniet ervan
Honden hebben bazen, poezen personeel!
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck