Heey! Iedereen hartstikke bedankt voor alle reacties

Wegens verbouwing heb ik nog niet eerder kunnen reageren helaas, maar t ziet er naar uit dat t allemaal goed gaat komen. Angel is nu een beetje gewend en t gaat super

Ze eten en drinken samen, angel geeft zelfs kopjes aan suzie. Suzie vind Angel der staart heel interessant en zo nu en dan mag ze er even mee spelen. Angel heeft ook voor der eigen een paar rustige plekjes in huis opgezocht. Ze gaat dan lekker op bed liggen en dan laat Suzie der met rust. Het bed, achter de kachel en in de vensterbank zijn der favoriete plekjes. Suzie heeft Angel wel 2 keer proberen aan te vallen van achteren, maar ze heeft ondertussen al door dat Angel ietsje groter en ietsje sterker is en dat ze het niet kan winnen. Ik verwacht ook zeer zeker niet dat die 2 continu met elkaar gaan spelen. Me vriend en ik spelen iedere dag zeker 3 kwartier tot een uur met Suzie met der speeltjes (hengeltjes, muisjes, balletjes, plastic tassen) ze vind alles fantastisch. Met 1 ding zijn we heel blij. Suzie keek nooit om naar de krabpalen, en Angel maakt er juist graag gebruik van dus die worden eindelijk ook gebruikt.
Liefs Shanna, Suzie en Angel