Ik zal jullie op de hoogte houden hoe het verder verloopt.

Dat hij niet over hoeft te steken is geen garantie dat hij het niet doet. We zijn ook een kat verloren door een aanrijding met een auto, en waar wij wonen is het zo dat ze 3 kanten op kunnen lopen waar ze op het open veld terecht komen met veel beplanting etc. eromheen. Kattenparadijs zou je denken, maar onze Diesel liep toch precies die ene kant op richting de dijk waar hij veel meer moeite voor moest doen (hekken en schuttingen klimmen) en is doodgereden 15 minuten nadat hij naar buiten ging (kwamen we pas twee dagen later achter na veel zoeken en onzekerheid, hij was direct opgehaald door de dierenambulance maar de chip was niet uitgelezen). Katten doen nu eenmaal onlogische dingen.AnneLore schreef:Hij is nu een half jaar. En hij vind buiten gewoon echt leuk. ik snap het wel, het is natuurlijke een eindeloze bron van geuren en dingen, en qua omgeving zou het kunnen, hij hoeft niet over te steken, en er is veel gras en berm. Ik woon één hoog, dus hij zou wel een trapje moeten hebben vanaf het balkon (iemand ervaringen daarmee?)
Ik heb het inderdaad gevraagd, en kreeg als antwoord 'Hij heeft geen chip.'. Hij was 3 maanden daarvoor gechipt, Diesel was slechts 9 maanden oud toen hij werd aangereden en is gelijk met de castratie gechipt (daarvoor zijn ze uiteraard zeker niet buiten geweest).Robijn schreef:Hoe citeer ik een gedeelte uit het laatste bericht? Weet iemand dat? Ik mis het ballonnetje 'citeer' bij het laatste bericht...
Dan maar even kopiëren:
'......kwamen we pas twee dagen later achter na veel zoeken en onzekerheid, hij was direct opgehaald door de dierenambulance maar de chip was niet uitgelezen'
Hoe is het mogelijk dat de chip van jouw aangereden kat niet meteen is uitgelezen???
Heb je de dierenambulance hier nog om gevraagd? Het is toch van de zotte dat je de eigenaren zo lang in het ongewisse laat?