Renatevanderveer schreef:Omdat Bounty bij ons een week onder het bed heeft gezeten, hadden we onder het bed een bakje met brokjes staan.
Aan de andere kant stond een bakje met Gourmet Mousse, al at onze kater hier ook van.. *zucht*
De kattenbak stond een meter van het bed af, het waterbak idemdito.
We hoorden haar s'nachts heel vaak en langzaam kwam ze s' avonds ook even kijken.
Zo werd de tijd dat ze onder het bed vandaan kwam, steeds langer.
Inmiddels ligt ze niet meer ónder het bed, maar erop, gezellig bij onze kater!

Haha, en is ze nu gewoon sociaal naar mensen toe?
Heb Noeki net even geaaid, ze zat in de kast maar kon bij haar konden. Ze was lekker aan het spinnen en genieten. Vervolgens weer even met rust gelaten. Ze loopt gewoon rond de huiskamer en als ze me aankijkt probeer ik haar niet rechtstreeks aan te kijken, zodat ze me een beetje kan observeren.
Ik heb een omgekeerde doos met een deken erover en erin, zodat ze een beetje een eigen 'katteniglo' heeft. Hier heb ik een bakje met natvoer in gezet. Brokjes en drinken staan vlak bij de ingang en de kattenbak staat er 1,5 meter van af ofzo. Toch heeft ze in de keuken gepoept vannacht..
Denk dat ze alles een beetje aan het interprenteren is. Ze probeerde al wel bij de vissenkom te komen, dus dat weet ze maar al te goed!
Hopelijk komt ze over een paar dagen gezellig op schoot zitten voor een knuffelbeurt. Maar als ze eerst vandaag maar eens wat eet, dat vindt ik op dit moment het belangrijkste, want dat stelt me niet gerust, dat ze al 3 dagen niet gegeten of gedronken heeft :S