kan ik alsnog een stamboom aanvragen voor mijn Ragdoll kater
- BillyJean
- Jaguar
- Contacteer:
Re: kan ik alsnog een stamboom aanvragen voor mijn Ragdoll k
He wat leuk, je woont in Ermelo, wij hebben daar een piepklein vakantiehuisje en komende zomer mogen de katten weer mee. Het is bij de generaal Spoor, naast Sparredal, Ken je dat? Je hebt een heerlijk katje, genieten dus...
Groetjes van Elly, Fayline (29-02-2008) en Taffy ( 29-10-2012)
* BillyJean * * Bowie *
Hier vind je ons fotoalbum
* BillyJean * * Bowie *
Hier vind je ons fotoalbum
Zal ik zeker doen. Gezellig. En het is een jongentjuh Hihi in mijn eerste post staat duidelijk dat het om een katertje gaat Haha. . Lol
Verkeerde scherm. . Rot telefoon Haha. inderdaad ermelo. En ja dat ken ik. Is vlak bij mij. Gr
Aaaah wat mega irri zeg zo via mijn note2. Ik doe het voortaan wel op de computer. En ja mijn avatar ia jinx ... knapperd he. .. Kan ik ergens nog met foto's plaatsen ?
Bij 10 inhoudelijke berichten kan je hier een foto-album aanvragen 

Haha oke dank je wel.. maar dan is weer de vraag. Wat is een "inhoudelijk@ bericht haha 
-x-

-x-

inhoudelijke berichten zijn bijvoorbeeld de berichten met informatie naar jou toe van de andere forumleden als antwoord op je vraag of je alsnog voor dit marktplaats-kitten een stamboom kunt aanvragen/krijgen. en ook opmerkingen van 'hoezo' en 'hoezo ermee fokken'..?
wat niet telt zijn berichten in de fotoalbums en op het kletsforum (maar dat is voor jou denk ik nog niet zichtbaar..)
dit is trouwens ook een inhoudelijk bericht

ik zie dat je berichtenteller inmiddels wel op 10 staat dus zijn er van jou al een aantal berichten meegeteld.
NOu top Zal een foto albm aanvragen ben hier voorlopig nog niet weg 
mag je wel in een bericht de url van een foto plaatsen? Of mag dat alleen in je fotoalbum??
groetjes misha en bedankt voor je antwoord
x

mag je wel in een bericht de url van een foto plaatsen? Of mag dat alleen in je fotoalbum??
groetjes misha en bedankt voor je antwoord
x
Wanneer een foto een toegevoegde waarde heeft mag je hem altijd plaatsen naar mijn weten 
hier staat omschreven hoe je de foto zichtbaar krijgt op het forum ipv dat alleen de url zichtbaar is

hier staat omschreven hoe je de foto zichtbaar krijgt op het forum ipv dat alleen de url zichtbaar is

Dus als ik zeg kijk nou wat een schatje Jinx is en dat hij gekke bekken kan trekken is het goed
en trouwens ik kan geen bericht plaatsen in het forumtopic ik wil een foto album.. hoe moet ik dat doen..?
en wat vinden jullie van Jinx ?
x Misha

Ben zo Verliefd op hem

en wat vinden jullie van Jinx ?

x Misha

Ben zo Verliefd op hem

Je moet je eerst aanmelden bij de vaste gebruikersgroep zoals uitgelegd in het eerste bericht in het topic ik wil een foto-album 
edit: hier staat de uitleg over de gebruikersgroepen
En wat een schatje

edit: hier staat de uitleg over de gebruikersgroepen

En wat een schatje

heejz dank je wel voro de tip ik heb weer eens niet verder gekeken dan mijn neus lang is haha.. Heb me aangemeld en moet nu de goedkeuring afwachten.
Zal dasarna een Album aanvragen
Dank je voor je hulp Gr Misha
Zal dasarna een Album aanvragen

Dank je voor je hulp Gr Misha
Het kan door de kwaliteit van de foto's komen (en ik bengeen kenner) maar ik zie hier geen volle Ragdoll in.
Ouders zijn beide echte ragdolls met goede stamboom. Dus ja hij is en echte ragdoll. En dat de kenner dan zegt zonder stamboom is het geen raskat.. Vind ik onzin. En zal nog wel wat fotos posten zodra ik mijn album heb. Dan zal je zien dat het een echte is... 
Maar je mening uiten mag altijd
En al was hij een bastaartje dan maakte het me niets uit. . Ik ben gevallen voor zijn karakter en de klik die ik met hem heb. En zijn mooie ogen Hihi. Ik hou van mannen met mooie ogen Haha.
X kissieboo

Maar je mening uiten mag altijd

En al was hij een bastaartje dan maakte het me niets uit. . Ik ben gevallen voor zijn karakter en de klik die ik met hem heb. En zijn mooie ogen Hihi. Ik hou van mannen met mooie ogen Haha.
X kissieboo