kater bronstig na 13 jaar

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
calimera
Kitten
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 dec 2012 16:46

kater bronstig na 13 jaar

Bericht door calimera »

hello,
ik heb een poes van 12 jaar oud, een schattige kater die gewoon is van buiten te lopen en nog heel actief en speels is . is heel jong gecastreerd. Sinds een paar maanden begin hij vreemd gedrag te vertonen en alleen op ons bed....van zodra hij op bed is begin het spel..hij gaat waggelend en ter plaatsen trapellen , word bronstig en krijg een erectie en dit duurt zo een 30tal min.Vreemd dat hij dit beginnen doen is na 13 jaar?.. weet iemand een verklaring voor dit gedrag? ik heb er alleen medelijden mee.. :edoh:
, calimera
Gebruikersavatar
eveline1982
Tijger
Tijger
Berichten: 2043
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:50
Locatie: Alkmaar

Re: kater bronstig na 13 jaar

Bericht door eveline1982 »

De kater van mijn moeder, vroeger, was ook ruim voor zijn 6de maand gecastreerd. Nooit merkte je wat aan hem tot hij ruim de 10 jaar overscheden was. Luidkeels janken boven terwijl hij gewoon de slaapkamers en woonkamer in kon, veel trappelen en inderdaad pipie deruit laten hangen die aflikken en als je hem dan riep stond hij wijdbeens, tong eruit met een domme blik je aan te kijken! De dierenarts wist zich er ook geen raad mee (praat wel over ruim 10 jaar geleden!). Wij noemde hem altijd dement, maar misschien weet de dierenarts er tegenwoordig wel raad mee. Zou ze gewoon is bellen :)
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Gebruikersavatar
calimera
Kitten
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 dec 2012 16:46

Re: kater bronstig na 13 jaar

Bericht door calimera »

bedankt voor de reactie ,ik moet toch even langs voor inentingen, ik hoor het wel,
grts, calimera
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9365
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: kater bronstig na 13 jaar

Bericht door castratenkoor »

Hier ook regelmatig hitsige gecastreerde katers, die op elkaar rijden. Is geheel onschuldig.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Gebruikersavatar
Ms Maaike
Tijger
Tijger
Berichten: 1611
Lid geworden op: 25 okt 2012 13:17

Re: kater bronstig na 13 jaar

Bericht door Ms Maaike »

Haha, door de titel zag ik een hert voor me. :-P Mijn kater is bijna 14 en hij is ook op die manier hitsig (al vanaf z'n tiende). Hij is gecastreerd (weet niet wanneer; het is een asielkat) maar berijdt één mandje, meerdere keren per dag. Heb eens een oud hoofdkussen weggegooid omdat hij ermee bezig was geweest, maar verder nooit last van gehad. Als hij dat wil doen moet hij het zelf weten, volgens mij kan het weinig kwaad. Liever dat hij het mandje pakt dan dat de poes het moet ontgelden. :-P
Met diervriendelijke groeten,
Maaike

Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
Esmeetje8
Huiskat
Huiskat
Berichten: 29
Lid geworden op: 25 jun 2012 00:55

Re: kater bronstig na 13 jaar

Bericht door Esmeetje8 »

Mijn kater Spookie van bijna 18 duikt iedere avond diverse keren bovenop Daisy zelfde leeftijd... Daarna gaat ie staan loeien in de kamer of hal, hij is doof maar gaat als n imbeciel tekeer...word er niet goed van maar ja....
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9365
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: kater bronstig na 13 jaar

Bericht door castratenkoor »

Mijn Sjaak van 15 berijdt elke dag Joep van 9. Ook met veel lawaai. Ik heb er geen probleem mee eerlijk gezegd.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Plaats reactie