phoeh! vandaag bij de da geweest, en alles is helemaal goed

ik kneep m stiekem toch een beetje, maar het was echt een succes-ervaring.
Joost is een kerngezond beestje (hollands welvaren zelfs, en hij moet niet meer eten, anders wordt ie te dik

) Hij was wat magertjes toen hij bij mij kwam, dus ik ben niet heel strikt geweest, maar hij is bijna een kilo aangekomen in een maand, dus ik denk dat het wel goed is zo

hoog tijd voor uitbreiding van de voedselverrijking...
hij was superdapper, heeft zn prik gehad en mag nog drie weken een echt man zijn, dan is het afgelopen met de pret
en het trillen was géén epilepsie, maar overprikkeling. Hij was inderdaad weer helemaal stoer en niks-aan-de-hand toen we daar waren en onderweg, maar eenmaal thuis heeft ie eerst ontzettend gesabbeld, en is toen in slaap gevallen op mijn schoot voor ruim twee uur. en trillen. het is kennelijk echt een soort ontlading.
ik maakte me een beetje zorgen of hij niet zou denken dat ik hem weg zou brengen, want hij kent het mandje alleen maar van verhuizen. en het gekke was, op de een of andere manier lijkt hij meer ontspannen sinds we weer thuis zijn. lijkt het of hij er meer vertrouwen in heeft dat hij echt helemaal nergens heen gaat. hij lag ook meer als 'kat-bij-mens' op schoot, minder als kitten bij moeder.
(maar misschien klinkt dat heel raar

)