Hallo daar iedereen,
Er is een nacht gepasseerd en heb veeeeeeel reacties gekregen merci daarvoor.
1 een tweede kat is geen optie zeker niet in een appartement
2 Ikzelf heb een allergie en daarom mag hij niet in de slaapkamer
3 Hij speelt ongelofelijk graag dus speelgoed is zeker een optie, ik heb veeeeel speelgoed die ik af en toe eens afwissel.
Of men kat eenzaam is? ik weet het eigenlijk niet? hij hangt niet een hele dag rond me en staat ook niet hopeloos te miauwen laat dat wel even duidelijk zijn.
Het is gewoon in het weekend dat hij probeert binnen te breken zal ik zo maar zegggen haha
De reactie van week en weekend kan wel eens kloppen! we moeten elke dag tussen 6 en half 7 uit ons bed.
Een kat werkt natuurlijk niet met een andere tijdsindeling in het weekend.
4 Ik durf hem toelaten in de slaapkamer, vooral als ik me aankleed of er even binnen en buiten moet.
Hier zal ik gewoon consequenter in moeten zijn. Hij is gewend dat hij SOMS er wel eens binnen mag
merci voor jullie leuke reacties
deur proberen open doen
Re: deur proberen open doen
Hihi op basis van wat je nu schrijft is hij inderdaad jullie wekker in het weekend
Zoals je ook zegt snapt een kat niet waarom jullie dan zo lang blijven liggen
Zie het hier ook wel in het weekend namelijk. Wij hebben dan ook nog glas in de deur naar de slaapkamer en lig altijd in een deuk wanneer 's ochtends een poezenkopje er bij op staat om te kijken waar wij zijn afgewisseld met aan de deur krabbelen. De grootste grap is nog dat als wij dan van bed af komen zij in haar mandje gaat liggen slapen

Zie het hier ook wel in het weekend namelijk. Wij hebben dan ook nog glas in de deur naar de slaapkamer en lig altijd in een deuk wanneer 's ochtends een poezenkopje er bij op staat om te kijken waar wij zijn afgewisseld met aan de deur krabbelen. De grootste grap is nog dat als wij dan van bed af komen zij in haar mandje gaat liggen slapen

Re: deur proberen open doen
haha supper! de kat kruipt gewoon in zijn mandje als jullie opstaan?
Dus dat is een wekdienst op zich,maar de wekdienst gaat dan wel slapen als jullie wakker zijn:)
Ik denk eigenlijk ook dat hij ons gewoon wilt wekken, alléz dat hoop ik want ik wil niet dat mijn kat ongelukkig is
Dus dat is een wekdienst op zich,maar de wekdienst gaat dan wel slapen als jullie wakker zijn:)
Ik denk eigenlijk ook dat hij ons gewoon wilt wekken, alléz dat hoop ik want ik wil niet dat mijn kat ongelukkig is