Bedankt Thea we doen ons best!
En Jennifer: ja daar proberen we ook echt op te letten! Toen Loesje gisteren een beetje los juist expres met Pleuntje gaan spelen. Toen speelde ze wel, maar zat ondertussen te grommen naar Loesje die rondjes liep haha.
Loesje is ondertussen achter de andere boekenkast gekropen, waar ik dus met geen mogelijkheid achter kom (vraag me überhaupt af hoe zij daar is gekomen), maar ik laat haar maar eventjes. Ze komt vanzelf wel weer

Pleuntje miauwde toen ik net beneden kwam voor het eerst weer vol enthousiasme naar me dus die heb ik natuurlijk uitvoerig beloond!
Ik ben nu aan het wachten tot het 13u is en de winkels open gaan zodat ik een nieuwe kattenbak kan gaan halen. Ik wilde hem gaan bestellen bij Zooplus, maar toen kwam ik erachter dat Pleuntje Loesje niet toe laat op de kattenbak. Dus dan maar gauw een tweede halen! Loesje wilde wel steeds, maar dan joeg Pleuntje haar weg. Dus nu heeft ze het op een fleecedekentje gedaan dat daar in de buurt lag en uiteraard netjes daarin begraven. Het is maar goed dat is het zag xD