Kitten en trappenlopen
Kitten en trappenlopen
Hoi allemaal,
Even een vraagje.
A.s. vrijdag komt onze nieuwe aanwist.
Een brits korthaar dametje van 13 weken.
waar ze nu opgroeit loopt ze geen trappen, maar bij ons is haar eigen kamer boven.
Hoe snel hebben kittens het gemiddeld door dat de kattenbak etc boven staat?
Voorlopig staat er ook eentje beneden hoor.
In het flat waar ik vroeger woonde heb ik hier nooit last van gehad, alles was gelijk vloers.
Graag advies en tips !
Groetjes Nic
Even een vraagje.
A.s. vrijdag komt onze nieuwe aanwist.
Een brits korthaar dametje van 13 weken.
waar ze nu opgroeit loopt ze geen trappen, maar bij ons is haar eigen kamer boven.
Hoe snel hebben kittens het gemiddeld door dat de kattenbak etc boven staat?
In het flat waar ik vroeger woonde heb ik hier nooit last van gehad, alles was gelijk vloers.
Graag advies en tips !
Groetjes Nic
Trotse bediende van Lady
En in mijn hart van Matcho, Kimba, Boefie en Lycka
.....Als het donker wordt zijn onze sterren beter zichtbaar...
En in mijn hart van Matcho, Kimba, Boefie en Lycka
.....Als het donker wordt zijn onze sterren beter zichtbaar...
Re: Kitten en trappenlopen
Ik heb hier de afgelopen 2 jaar 3 coonkittensgehad, geen ervaring met trappen, wij hebben open trappen en een deel van de bakken stond boven, alle 3 hadden ze het binnen 5 uur door.
een huis van twee verdiepingen is vrij groot om te verkennen, zeker voor een kitten. dus voorlopig toch maar kattenbak beneden houden totdat je in de bak boven ook plasjes/poep vindt..kimba07 schreef: Hoe snel hebben kittens het gemiddeld door dat de kattenbak etc boven staat?
- mittenslief
- Tijger
tappen lopen voor een kitten is geen probleem hoor maar juist een uitdaging, wel zelf een beetje uitkijken want hier lopen ze soms werkelijk je de benen onder je lijf uit
Honden hebben bazen, poezen personeel!
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
- eveline1982
- Tijger
Een trap is fantastisch!! Ik hou me hart hier soms vast als ze er over roetsjen. Maar ik zou inderdaad ook wel eerst een bak beneden neerzetten, en als ze de trap helemaal door heeft kan hij naar boven. Haar er een paar keer op zetten en dan heeft ze het vast snel door.
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Hier ook de ervaring dat trappen geen probleem zijn voor kittens en ik krijg ze doogaans een stuk jonger dan 13 weken. Trappen zijn nog leuker dan krabpalen, kunnen ze heerlijk overheen scheuren. Speciaal voor dat doel hou ik er vloerbedekking op.
Ik heb normaal alleen brokken op zolder, met een nieuw kitten zet ik een bakje ook beneden.
Kattenbakken staan altijd al op alle verdiepingen.
Ik heb normaal alleen brokken op zolder, met een nieuw kitten zet ik een bakje ook beneden.
Kattenbakken staan altijd al op alle verdiepingen.
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
- lidewij020
- Panter
Hier hebben de katten ook veel lol in het trappenhuis. Ik verbaas me ook hoe hard ze naar boven kunnen. Binnen twee seconden rennen ze twee verdiepingen omhoog... Ik doe het ze niet na hoor!
Ik gooi voor het slapen gaan altijd een handje brokjes over de trap naar beneden. Zijn ze nog een half uurtje lekker bezig om die te op te peuzelen voor ze bij ons in bed kruipen.
Ik gooi voor het slapen gaan altijd een handje brokjes over de trap naar beneden. Zijn ze nog een half uurtje lekker bezig om die te op te peuzelen voor ze bij ons in bed kruipen.
Doe mee aan het onderzoek naar links en rechtspotigheid bij katten. Het kost slechts 5 minuutjes ...afhankelijk van je kat...
- BloemTetsu
- Tijger
Wij hebben voor de katten halve traptegels tegen de buitenkant aan geplakt. Ze gaan juist aan de buitenkant en daar zit het breedste stuk tapijt.
Ze vinden het heerlijk om overheen te roetsjen, zonder te kijken waar de mensen benen uithangen.
Op beide verdieping kattenbakken en water.
Ze vinden het heerlijk om overheen te roetsjen, zonder te kijken waar de mensen benen uithangen.
Op beide verdieping kattenbakken en water.
Groetjes Bianca kopjes Bloem en Tetsu
Ducky*(6-4-12) Kathy*(28-1-11) Elfie*(20-2-14)
Excuses aan de kikkers, eksters, merel, duif en koolmees
Ducky*(6-4-12) Kathy*(28-1-11) Elfie*(20-2-14)
Excuses aan de kikkers, eksters, merel, duif en koolmees