Ah, ok, sorry voor het steeds openen van nieuwe topics

.. Zal er op letten!
Ga dan wel een nieuwe bak erbij halen, denk inderdaad niet dat ze op een emmer past!
Even zoeken naar een plek waar ik die neer kan zetten..ja ik vind het ook best apart dat ze zo zindelijk is, had het absoluut niet verwacht, waarschijnlijk vind ze het wel fijn om gewoon op de bak te kunnen gaan, ik had eerst verwacht dat ze als ze bij de deur zou miauwen en niet naar buiten had gekund het dan ergens in huis zou doen, gelukkig niet!! begin best te twijfelen aan de verhalen van haar vorige baasje, het is allemaal zó vaag.. heb zelfs even gedacht dat ze daar misschien nog niet zo lang geleden is aan komen lopen of zo. Dus ik heb al op internet gezocht of er ergens daar in de buurt een poes zoals zij vermist is maar heb niets kunnen vinden. Ben ik toch wel erg blij om want ik zou haar niet meer kunnen missen..
Vanmorgen lagen er toch wel twee plasjes in de bak maar ik heb vandaag wat langer uitgeslapen dus ze moest dan dus toch wel, en kon ze het waarschijnlijk niet langer ophouden, ook een goed teken dat als het echt moet ze het dan dus toch wel doet. het grit maakt supergoed klonten die echt vast worden en ze heeft tot nu toe nog niet bij de rand iets gedaan, er lag nu een plasje in het midden achteraan en een in het midden vooraan, dus ze wil wel echt uit de buurt van het vorige gedane plasje.. Ja, ze is netjes, haha! Ik weet ook niet wat normaal is qua hoeveelheid maar ze heeft ong. 6-7 plasjes op een dag en 2 keer ontlasting, lijkt me niet overdreven veel of weinig.
Ik ga vanmiddag in elk geval even kijken voor een extra bak, wel jammer dat ik er gisteren niet aan gedacht heb omdat ik dus gisteren bij de dierenwinkel was waar ik het voer haal, dan had ik er daar een gehaald en had ik extra zegeltjes..haha, ga sparen voor een heel leuk speelding voor haar!