Van 2 naar 4, doen?
- Chiquita98
- Tijger
Re: Van 2 naar 4, doen?
Echt ik heb nu ook 4 katten en er komt een vijfde aan. Het maakt totaal niets uit of je er nu 2 of 4 hebt hoor! Het mooiste is dan juist dat ze elkaar ook lekker bezig houden. Niets is mooier om te zien hoe katten onderling met elkaar omgaan. Dus lekker kennis gaan maken en als het goed voelt dan gewoon proberen. Zijn je katers die je nu hebt "geholpen"? (kan zijn dat ik daar overheen gelezen heb hoor)
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier
-
- Huiskat
Hoi, ben blij met je reactie. Geloof niet dat iedereen in mijn omgeving zo enthousiast zal zijn.
Ik heb over de castratie niets over gezegd,omdat ik het heel normaal vind dat je je katten laat helpen. Maar inderdaad zijn ze geholpen, zo snel als dit mogelijk was. Ik zag net op internet dat de 2 katers die ik op het oog heb nu ook zijn gecastreerd. Dus dat is wel fijn, anders zouden wij als ze hier net zijn, al snel naar de dierenarts moeten.
groet, Natascha
Ik heb over de castratie niets over gezegd,omdat ik het heel normaal vind dat je je katten laat helpen. Maar inderdaad zijn ze geholpen, zo snel als dit mogelijk was. Ik zag net op internet dat de 2 katers die ik op het oog heb nu ook zijn gecastreerd. Dus dat is wel fijn, anders zouden wij als ze hier net zijn, al snel naar de dierenarts moeten.
groet, Natascha
Knuffel van Roady, Pepper, Odie en Peewee
Ik heb er inmiddels ook 4, allemaal gecastreerde katers. Ik wil net als Dinie en Adriana geen poezen meer, maar heb wel een hele lieve gehad. Helaas mocht zij maar 2 jaar worden. Maar ik heb ook andere ervaringen met poezen. Maar dat is, zoals eerder beschreven door Adriana, persoonlijk.
Ik denk dat een kat niet per definitie dominant of introvert is. Ik dnek dat het vooral aan de combinatie ligt. Ik heb behoorlijk wat verschuivingen gezien hier na de komst van een nieuwe vent, maar dat ging nooit met geweld gepaard.
Ik ben benieuwd of je ze in huis gaat nemen, houd ons op de hoogte!
Ik denk dat een kat niet per definitie dominant of introvert is. Ik dnek dat het vooral aan de combinatie ligt. Ik heb behoorlijk wat verschuivingen gezien hier na de komst van een nieuwe vent, maar dat ging nooit met geweld gepaard.
Ik ben benieuwd of je ze in huis gaat nemen, houd ons op de hoogte!
Groetjes van Stella
*Bonk*kopjes van Zorro, Snoopy, Mr Bean
Lebber van hond Marra
*Bonk*kopjes van Zorro, Snoopy, Mr Bean
Lebber van hond Marra