Enquete afstudeerwerkstuk

Kammen, kattennagels knippen, vlooienmiddel, wormenkuur toedienen bij een kat, etc.
Plaats reactie
sandra7689
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 dec 2012 12:33

Enquete afstudeerwerkstuk

Bericht door sandra7689 »

Beste honden- katten liefhebbers,

Voor mijn afstudeerwerkstuk diermanagement/bedrijfskunde aan de Christelijke Agrarische Hogeschool te Dronten is het nodig dat er onderzoek gedaan wordt naar de zorg die honden en katteneigenaren nodig hebben voor hun huisdier. Daarvoor is deze enquête gevormd. Met de antwoorden uit deze enquête kan ik de wensen van de honden en kattenliefhebbers in kaart brengen en kijken of er een mogelijkheid is om al deze wensen in combinatie aan te bieden.

Het invullen van deze enquête neemt 6 minuten van uw tijd in beslag.
U bent vrij om deze enquête door te sturen naar kennissen die ook een hond hebben!

Alvast vriendelijk bedankt voor het invullen van deze enquête.

De link naar de enquête: www.thesistools.com/web/?id=305613
Wanneer de link niet werkt kunt u de link in uw browser kopieren.

Met vriendelijke groet,

Sandra Zwakenberg
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6862
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Enquete afstudeerwerkstuk

Bericht door Dinky »

Ten eerste is deze zin niet geheel handig op een kattenforum:
U bent vrij om deze enquête door te sturen naar kennissen die ook een hond hebben!
Je gaat er hier namelijk vanuit dat de mensen een hond hebben terwijl hier vooral katteneigenaren rondlopen ;-)

Ten tweede kan ik de enquete niet versturen doordat niet alle vragen ingevuld kunnen worden. Ik maak namelijk geen gebruik van zulke diensten buitenshuis. Wanneer wij een keer een weekendje weg gaan of op vakantie dan vragen we of iemand tijdelijk in ons huis komt wonen om voor de poes te zorgen. Dit omdat het veel minder stress oplevert voor onze poes die niet met andere katten overweg kan.
Als je aangeeft geen gebruik te maken moet je alsnog aangeven hoe vaak je er gebruik van maakt voordat de enquete verstuurd kan worden ;)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9405
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Enquete afstudeerwerkstuk

Bericht door castratenkoor »

Niet echt nuttig op een kattenforum met al die vragen over hondenschool, trimsalons en zo.
En de vraag - leeftijd kat? Als je er 8 hebt.....maar aangeklikt waar de meeste onder vallen.

Ik heb hem uiteindelijk na 20 pogingen wel kunnen versturen.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Brittenbolletje
Tijger
Tijger
Berichten: 1143
Lid geworden op: 22 okt 2012 16:22

Re: Enquete afstudeerwerkstuk

Bericht door Brittenbolletje »

Ik ga hem niet invullen daar ik 7 katten en 2 honden heb en het gerelateerd is op 1 dier.
Cerna

Re: Enquete afstudeerwerkstuk

Bericht door Cerna »

Wat een flutenquete!
Kon hem ook niet versturen want ik moest alle antwoorden invullen terwijl het onzinnig is om een vraag te beantwoorden wanneer je bij de vorige vraag over hetzelfde onderwerp Nee hebt ingevuld.
Plaats reactie