penisamputatie

Forum voor alle vragen m.b.t. nierziekten (nierfalen/nierinsufficientie)
diane007
Huiskat
Huiskat
Berichten: 41
Lid geworden op: 02 jan 2011 10:11

Re: penisamputatie

Bericht door diane007 »

dan bied ik bij deze mijn oprechte excuus aanmaar dat ik las sommige mensen uit gemakzucht het doen,had ik moeilijk mee,want ik ga heel ver voor mijn dieren en wil dat ze geen pijn hebben en gelukkig zijn en ja ik vind dat ik beste oplossing heb gekozen ook als was ik geen voorstander eerst,maar hij helemaal niet meer agressief,hij viel aan.Hij had dit al van in asiel.Had ik hem dan beter terug gedaan met al zijn pijn zoals sommige doen,neen dus,ik ging er voor,is mijn poes en hier gaat niks weg.Nogmaals mijn excuses Margali.Kusjes van poezen
margali
Poema
Poema
Berichten: 286
Lid geworden op: 27 feb 2007 19:45

Re: penisamputatie

Bericht door margali »

Ik vind dat jouw katje met z'n gatje in de roomboter is gevallen toen je hem uit het asiel haalde :eclap: Natuurlijk breng je hem niet terug als hij iets blijkt te mankeren. Veel geluk met elkaar.
diane007
Huiskat
Huiskat
Berichten: 41
Lid geworden op: 02 jan 2011 10:11

Re: penisamputatie

Bericht door diane007 »

heb 8 poesjes uit asiel gehaald en alle ziek,maar ben dol op allemaal.Winnie heb ik gevonden in een bos,ja dan neem je dat ook mee he en mijn schatten zijn 2 jaar geleden gestorven na 20 jaar bij ons geleefd te hebben,heel veel pijn deed het en ben ze nog niet vergeten.Bedankt voor je lief antwoord
Plaats reactie