Mijn Kalifornia is nu andere half jaar en een prachtige Siberische boskat dame. Toch is het een aanhoudend probleem met haar wat eten betreft. Een paar dagen gaat eten heel goed en dan eet ze weer een paar dagen erg weinig. Ik heb al van alles geprobeerd, maar weet eigenlijk geen raad meer. Ik ben twee keer met haar naar de dierenarts geweest. Na een algemene onderzoek bij de eerste keer bleek de tandvleesontsteking te zijn. Bij de tweede consult een paar maanden later - mogelijk een kroolsheid.
Toch begrijp ik niet hoe dat kan dat ze zo vaak een wisselend eetpatroon heeft, waardoor ze weer flink is afgevallen. Ze heeft ook al vrij lang vlooien en ik kan dit plaag niet kwijt! Ze krijgt elke twee maanden Advantage in de nek. Morgen moet ik haar weer met Milbemax ontwormen.
Ze eet nu +/- 20 gram van de brokjes Wahre Liebe Sensibel (via zooplus)
en 1/2 blikje van 85g Pro Plan Delicate natvoer
Heeft iemand een advies wat kan ik het beste doen om dit op te lossen? Ze is verder speels, drinkt goed en de ontlasting is vaak goed, al heb ik het idee dat soms te hard (meestal als ik haar een andere natvoer geef)
De natvoer is ook wat, want ik denk dat ze slecht op kip reageer. Als ze maar een beetje een voer met kip heeft gegeten dan stopt ze voor een poos helemaal met eten!
Help! Ik word een beetje wanhopig van!