Opzoek naar een nieuwe Noorse Boskat

Voor alle vragen wanneer je een kat of kitten (erbij) wil. Welke problemen kun je verwachten en waar moet je van tevoren allemaal rekening mee houden?
LET OP: Voor acceptatie problemen tussen een nieuweling en je andere kat(ten) kun je HIER terecht.
Gebruikersavatar
Robijn
Jaguar
Jaguar
Berichten: 729
Lid geworden op: 01 dec 2011 16:07
Locatie: Putte

Re: Opzoek naar een nieuwe Noorse Boskat

Bericht door Robijn »

Ik heb ook geen verzekering voor mijn poezels. Op mijn spaarrekening staat voldoende geld bedoeld voor onvoorziene zaken / noodsituaties.
Liefs van Mariska
Kopstootje van Tarzan :cathappy:

Bekijk de foto's van Brit Robijntje en vorige vriendjes Gaudi^, Sjaak* en Sem* hier
artemis
Panter
Panter
Berichten: 445
Lid geworden op: 12 jan 2012 16:03

Re: Opzoek naar een nieuwe Noorse Boskat

Bericht door artemis »

Connie001 schreef: Of moet ik nu vast een vakantie naar Noorwegen boeken en er zelf 1 in het wild gaan vangen.
Ik mag hopen dat dat een grap was...

Waarom moet het persé een Noorse Boskat zijn als je er al een op het oog hebt tegen volgende zomer?
Geen enkele andere kat zal Mojo kunnen vervangen, zelfs geen andere Noorse Boskat. Je zinnen verzetten en daardoor je verdriet een beetje vergeten, jawel. Een heel andere en aparte band dan die met Mojo opbouwen, ook jawel.
Ga eens naar een goed asiel of een kattenopvang...
Connie001
Huiskat
Huiskat
Berichten: 53
Lid geworden op: 07 nov 2012 11:56

Re: Opzoek naar een nieuwe Noorse Boskat

Bericht door Connie001 »

Natuurlijk is dat een grap.

Omdat ik persé een Noorse Boskat wil en nee ik wil geen asiel of kat van een opvang adres meer, die heb ik nu al 35 jaar gehad. Kan ook vragen waarom jij de katten neemt die jij hebt, maar doet totaal niet terzake, ieder maakt voor zich uit wat voor kat hij wil een HTK of een Raskat.
Connie001
Huiskat
Huiskat
Berichten: 53
Lid geworden op: 07 nov 2012 11:56

Re: Opzoek naar een nieuwe Noorse Boskat

Bericht door Connie001 »

Mirjam onze da heeft aangegeven door te gaan tot hij erbij neervalt ..... hij vindt het ook verschrikkelijk dat hij de dag dat Mojo overleed, op cursus was (want hij houd wel alle zaken rondom nieuwe behandelingen bij) want de honden en katten gaan hem echt aan het hart als er iets mee gebeurt.
Plaats reactie