Chanelle007 schreef:Ook mijn Vroegere kat viel me aan en haar naam Was cheba dat is van agressie
Dus je moet haar of hij laten Zien dat jij de baas bent

welkom op het forum en ik begin iets te vermoeden als ik de titel van je topic goed lees..
http://www.dekattensite.nl/phpBB2/viewt ... 08#p560008
kan het zijn dat jullie dit soort agressie-problemen hebben en is het de bedoeling dat je een kitten opsluit (? voor straf??) in een ren als-ie je aanvalt?
en valt jullie kitten jullie aan of bijt of heeft ander agressief gedrag?
dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn maar je geeft een beetje weinig informatie..
katten en kittens kun je niet opvoeden en methodes als 'laten zien wie er de baas is' komen uit de hondenwereld.
bij katten werkt dat niet tot heel averechts (omgekeerd)..

wil je hier even reageren met wat meer informatie?
dan kunnen we misschien helpen en beter met je meedenken..
ook hier is het heel erg dringende advies: niet een ren maar zo snel mogelijk een leeftijdgenoot kittenmaatje erbij en het probleem zal heel snel zijn opgelost (als ik het goed begrepen heb.. en als het anders is.. sorry!)!
een ren voor buiten in de tuin om katzels binnen te houden en vreemde katzels buiten te houden is een prima idee. heb ff voor je gekeken maar zie nog weinig tweedehands.
is zelf vrij snel te maken met bijvoorbeeld wat gaaspanelen van bijvoorbeeld Gamma en tieribs..