Wij hebben hier al 3 poezen, die anderhalf jaar geleden zijn samengevoegd ivm samenwonen.
Mijn vriend had 2 poezen (zusjes) en ik 1 poes, mijn poes Lowie komt uit een eigen nestje, en is daardoor altijd zeer op mij gericht geweest wat schuchter naar andere mensen. dus hier was ik toen best nerveus om. Maar eigenlijk is dit redelijk goed gedaan..ze gedogen elkaar allemaal goed.
Nu is daar Pip, ik dacht vooral erg leuk voor Lowie want die wilde soms spelen met de zusjes maar die waren daar niet zo van gediend. Nu snap ik dat dit allemaal tijd nodig heeft, maar denk dat ik even wat behoefte heb aan geruststellende antwoorden of juist niet haha...
Pip is hier zondagmiddag gekomen, en eigenlijk zijn alle 3 de andere poezen gaan blazen grommen, nu is pip ook een pittige dame dus deed dit mooi eens terug..

De zusjes worden overdag nog graag aangehaald maar Lowie is schuchter..ze zit veel boven en ik ga regelmatig naar haar toe even spelen (knuffelen ziet ze even wat minder zitten, waar ik me dan toch weer beetje druk om maak..Normaal zaten alle 3 de katten overdag veel in de woonkamer, iedereen heeft zon beetje haar vaste plekjes..dat is nu veel minder..Vooral lowie die graag bij me op de bank lag, komt nu alleen af en toe eens op zeer schuchtere wijze de woonkamer bekijken, blaast een paar keer gemeen naar Pippi en is dan weer weg.. Ik denk dat ik dit maar even moet laat gaan?denk niet dat dwingen haar goed doet.
Ik weet dat het allemaal tijd kost, maar pakken we het een beetje goed aan? en zijn er dingen die we anders zouden kunnen doen of op zouden kunnen letten. Ik hoor het graag!