Ik had een Noorse Boskat Kitten nog net geen 5 maanden oud, die ik gisteren op de grond vindt schokkend of dat hij epilepsie had. Mijn 3 honden rende ook op hem af dus die stuur ik direct weg. Mojo ligt nog steeds te schokken, het schokken neemt eindelijk af maar voor ik hem kan nakijken begint hij verschrikkelijk te bloeden echt spuitend als een fontein ik heb hem opgepakt en kijk hem vlug na of hij gebeten is maar helemaal niets te vinden hij schokt weer en heeft hierbij mijn gezicht, handen en armen helemaal opengekrabd omdat hij met zijn pootjes in de lucht maaide, ik kon helemaal niets doen en stond totaal machteloos. Ik ben met mijn buurman snel naar de dierenarts (ondanks dat ik wist dat hij overleden was) die dan op een congres blijkt te zijn. Mijn man is met spoed naar huis gekomen en trof hier zoals hij zegt in huis een slachthuis aan alles zat onder het bloed bankstel, deuren, muren, grond, mijn kleren, armen, gezicht. Met mijn man toch nog in de auto naar een andere dierenarts die constateert een longbloeding en daaroverheen een hersenbloeding. Mojo mankeerde voor de rest helemaal niets, hij at goed, dronk goed, speelde met ons en de honden, ging netjes naar de bak, plaste normaal. Deze da gaf aan dat er symptomen hadden te zien moeten zijn en dat hij hem vrij fors/groot vond voor een kitten van nog geen 5 maanden, Mojo woog ongeveer 4.5/5 kilo. Ook zegt hij er zit eten in zijn darmen waarop ik aangeef ja raar he hij heeft net gegeten en is nog niet naar de bak geweest. Waarop hij aangeeft als hij geen symptomen had "heeft u een hond" ja wij hebben er 3 dan zal de hond hem wel dood geschud hebben, waarop ik aangeef als dat zo was dan was dit wel te zien geweest aan de buiten kant maar Mojo had niet 1 schrammetje of kale plek. Bovendien heb ik Am Staff's die knetter met hem zijn en heel voorzichtig met hem waren bovendien had Mojo er dan wel anders uitgezien waarop hij mij schaapachtig aankijkt. Ik vraag hem om Mojo na te kijken(autopsie) maar zegt hij dat kost minimaal 1000 euro zonde van je geld hij is toch al dood

Mijn teef die over hem moederde ligt nu in de douche op de kleren die ik aan had zachtjes te huilen krijg haar ook niet de douche uit, mijn mannen liggen als dode vogeltjes zo triest uit hun ogen te kijken. Mojo was een stamboom kat beide ouders getest was netjes ontwormt en ge-ent etc.....
Mijn vraag aan jullie, heeft iemand hier dit ook meegemaakt? Voel me zo verdrietig en machteloos en begrijp er helemaal niets van zo ligt hij nog op mijn schoot ik loop ff naar de douche om iets in de was te gooien kom terug en dan dit mijn ventje kwijt