Mijn poesje (9 jaar jong) loopt al een paar dagen niet helemaal lekker.
Ze wil het liefst niet met haar volle gewicht op haar linkervoorpootje tijdens het lopen. Ze kan het wel, maar als ze weer even wakker wordt, dan de eerste paar stapjes weer even half erop. Ik gok dat ze een paar dagen terug met van de eettafel springen niet lekker zal zijn neergekomen, maar ik was er niet bij, dus dit is een gok.
Nu duurt me het nét een dag of 2-3 te lang, dat ik zie dat ze nog een beetje last heeft.
Ik wil er morgen mee naar de dierenarts (kost me weer 3 kwartier jagen, en voor ons beiden een ritje door de hel), en aangezien ik bij de minimax gelijk cash of via de pin moet betalen, vraag ik me af wat ik kan verwachten als prijs. Bij de minimax tegen gereduceerd tarief (ik zit op minimumloon), maar ik wel even vol tarief weten. Dan kan het niet duurder zijn dan dat.
prijs:
-Consult
-waarschijnlijk pootje zwachtelen
-misschien foto laten maken gelijk/ervoor (als dat nodig is...)
-nagels bijwerken misschien
-niesziekte inenting er gelijk achteraan (heb ik die ook weer, hoewel het een binnenkat is)
"een kat die niest als ze wakker wordt met haartjes in haar neus heeft níet de nies-ziekte!" Dit zegt mijn gezond verstand me. Dan zal ze wel meer moeten niesen dan 1x/3 dagen vind ik...
(is er wel een nies-ziekte? of is dat zoiets als: "Dokter, ik sta altijd met mijn rechterbeen op uit bed, heeft u daar een pil voor?"
Als ik het zo inschat is er niks gebroken, en als ik het onderzoek/ernaar kijk, dan ziet mijn poes dit, en ze liet net even zien dat er "niks aan de hand was" door demonstratief 3 keer met het pootje omhoog haar nagels in en uit te schuiven. Show-off...

Is ze toch niet zo dom om te zien dat ik wou weten hoe het ermee is...
Maar tja....als het tóch gebroken is/of niet zo lekker in elkaar zit, en ze wil niet weer 3 kwartier jacht, dan zou ik óók mijn pootje flexen om dat te voorkomen.

Hebben we het over tientjeswerk, of honderdjes? Ik heb al lopen zoeken naar prijzen, maar niet gevonden wat ik zocht, en na 2 uur is er voor mij weer een dag voorbij....
Hebben jullie wat inschattingen voor me aub? Dan weet ik of mijn giro het gaat redden...
met dank,
KK