grote kat

Dagelijkse hoeveelheid, merken kattenvoer, versvoedingen, dieetvoer, etc.
Plaats reactie
Trebbie
Kitten

grote kat

Bericht door Trebbie »

Ik heb een vuilnisbakkenras, maar erg mooi. Het is een rood met witte kater die gezien de leeftijd en formaat de potentie heeft erg groot te worden. Ik wil graag een zeer grote stoere gespierde kater, dus vraag ik me af wat hem het best voor voeding/voedingssupplement kan geven.

Graag advies.

Vriendelijke groeten,

Robbert
Adriana

Re: grote kat

Bericht door Adriana »

welkom op het forum!
bodybuild-kater..?
het hangt voor een deel van de bouw af hoe katzels uitgroeien. ik heb twee broertjes en een groter verschil is er niet. eentje wordt een grootse kater en zijn broer zal veel kleiner blijven met een heel ander postuur.
wat hier voor de spierontwikkeling goed heeft gewerkt is een verticaal opgehangen vloerkleed tegen een muur. een goeie klimboom werkt ook. http://www.dekattensite.nl/phpBB2/viewt ... &start=360
http://www.dekattensite.nl/phpBB2/viewt ... &start=540
van jongs af aan zijn de broertjes gewend om daar in te klimmen/springen en klauteren en dat is voor hun spierontwikkeling erg goed.
maar ik weet niet of je solo kater is aan te zetten tot zoveel actie en activiteit, dan zou je er eigenlijk twee moeten hebben die elkaar bezighouden.
en verder gewoon kwaliteitsvoer met dagelijks een klein beetje rauw vlees, bvk gevogelte (kip/kalkoen). en als je kater het in zich heeft om fors uit te groeien, dan gaat dat vanzelf!
eveline1982
Tijger
Tijger

Bericht door eveline1982 »

Misschien had een stafford beter geweest? Gespierde katers heb ik nog nooit gezien, kan me er ook niet bepaald een voorstelling bij maken haha. Mijn kater van 6 maanden heeft ook de potentie om flink te worden maar dat zal meer in lang en slungelig worden :).

Ik zou hem overigens geen sublementen gaan geven! Niks geven wat zijn groei bevordert, dit is enorm slecht voor hun botstructuur en ik denk dat je heel wat meer kwaad op den duur er mee doet dan goed. Gewoon een goede brok geven en afwachten wat zijn formaat uiteindelijk zal worden!
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
castratenkoor
Tijger
Tijger
Contacteer:

Bericht door castratenkoor »

Je kunt met voer een kat echt niet enorm laten worden, het zit in zijn genen of het zit niet in zijn genen.
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
Plaats reactie