Mijn lieve kattenkind Soljah is maandag 20-08-2012 van 3hoog naar benede gevallen toen ik hem vond zag ik al snel dat het mis was.. ](*,)
Hem zo snel mogelijk naar de dierenarts gebracht waar die eerst de eerste nacht moest overleven om te kijken of hij geen binnenwaardse bloedingen had.
Hij had ook zijn linkerachter poot op 2plekken gebroken:(
Maar het zou geopereerd kunnen worden doormiddel van een pin..
Woensdag werdt hij pas geholpen dus in spanning zat ik te wachten op het telefoontje dat het gelukt was..
En toen ging me telefoon ik dacht om mij te vertellen dat alles goed was gegaan dit was dus niet het geval.
Omdat hij te veel botsplinters had kon het niet meer gemaakt worden

Dus had ik de keuze het pootje te laten amputeren of hem in te laten slapen..
Soljah is pas 3jaar en echt me kind dus dit was totaal geen optie voor mij.
Nu is hij sinds donderdag thuis en ik vind dat hij het super doet al breekt het wel mijn hart als hij zijn paniekaanvallen krijgt dan gaat die heel hard schreeuwen en koppeltjeduiken en van links naar rechts laat hij zich vallen.
Ik had een paar vragen:
Omdat hij altijd boven lekker zijn tukkie deed wil die heel graag naar boven alleen heb ik hem nu in de huiskamer opgesloten omdat ik als de dood ben dat hij van de trap valt...
Maar hij zit maar te mauwen voor de huiskamerdeur dat die naar boven wilt..
De trap op gaat super alleen af durf ik hem dat niet te laten doen dus til ik hem..
En wat als hij een paniek aanval op de trap krijgt dan valt hij zo naar benee moet er niet aan denken..
Wat moet ik nou doen kan een kat met een geamputeerd achter pootje vanwaar de hechtingen er nog in zitten (oplosbaar) de trap af???
Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft en me een beetje kan helpen..
Dit was echt een helse week zo verdrietig zo zielig.......
Ik denk laat me even op internet zoeken maar kan over trap lopen niet veel vinden vandaar dat ik me heb aangemeld en hopelijk me verhaal kan delen met mensen.
Want het is voor mij ook echt wennen als ik mijn arme beestje zo zie...

Hopelijk krijg ik een reactie..
Groetjes Angela en Soljah