Kat poept niet meer in de bak

Wanneer je kat het naast de bak doet, op meubilair of op andere plekken, kun je in dit forum je vraag kwijt. Ook voor katten die sproeien.
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6839
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Kat poept niet meer in de bak

Bericht door Dinky »

Wat fijn om een bericht te lezen van de fokker die zich over zieke oude max ontfermd!
En met een bange kat is de hoofdzaak inderdaad geduld ;-)

Hoop zo dat max zich snel wat meer op zijn plek zal voelen!
Heb hier met onze bangerik uit het asiel versteld gestaan want na 2 dagen kwam ze al echt onder de bank vandaan terwijl ze in het asiel angstig in haar krabpaalholletje zat! Liep ook doorgezakt door de achterpootjes om zich klein te maken. Ondertussen ben ik er van overtuigd dat het door de vele andere katten daar kwam want als hier buiten eentje te dicht bij haar uitkijkpunt voor het raam komt begint ze enorm te blazen/grommen. Wel moeten we nog altijd niet met grote dingen tillen want dan vlucht ze nog wel snel onder de bank maar wordt ook nog altijd stukje bij beetje beter ;)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Kat poept niet meer in de bak

Bericht door Adriana »

noxnimbus schreef:Hallo lieve mensen,
Hier dan een direct berichtje van mij, Gerda de fokker van Max.
Ik wil jullie allemaal bedanken voor het medeleven met hem.
groeten van Gerda en Max
en hier is-ie dan, onze lieve, bibberende angsthaas Max, met goegelen van internet geplukt.
Afbeelding
en mocht het vorige baasje sunshine2/ch nog meelezen.. zo ga je dus niet met dieren en je huisdieren om! lekker laf om je account op te heffen en niet meer bereikbaar te zijn..
trouwens... ik begreep dat hij inmiddels gewoon op zijn bak plast en poept hoor!
en ja, er moet het nodige aan gerepareerd worden maar voor die kosten hoef jìj niet meer op te draaien..
heb je diep-zielige berichten in dit topic nog eens nagelezen.... zucht..

heb diepe bewondering voor iemand,
die na zoveel jaar nog zo aan haar dieren is gehecht en hem weer terug genomen heeft.. :pdthb:
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: Kat poept niet meer in de bak

Bericht door Chiquita98 »

Ik sluit me helemaal aan bij jouw woorden Adriana!! Volgens mij is dit ook weer een gevalletje van: ik wil persé een raskat om het uiterlijk, maar dus totaal niet kijken naar wat zo'n kat nodig heeft als ras zijnde. Dieptriest hoe deze kat geleden heeft en ook ik ben zo blij dat ie weer terug is en nu weer mag bijkomen. Top Gerda!!
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Gebruikersavatar
BillyJean
Jaguar
Jaguar
Berichten: 781
Lid geworden op: 22 feb 2011 10:57
Locatie: Bovenkarspel
Contacteer:

Re: Kat poept niet meer in de bak

Bericht door BillyJean »

Gelukkig is Max nu op een goede plek, maar wat sneu dat ie dit allemaal heeft mee moeten maken..
En wat hebben jullie allemaal er weer een tijd en aandacht aan geschonken, fantastisch!!
Groetjes van Elly, Fayline (29-02-2008) en Taffy ( 29-10-2012)
* BillyJean * * Bowie *

Hier vind je ons fotoalbum
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: Kat poept niet meer in de bak

Bericht door Chiquita98 »

Het ergste is nog dat de ts nog een andere kat heeft. Daar komt vast wel weer een nieuwe bij. Ik heb het topic net ook even goed doorgelezen en ze heeft ten eerste echt geen verstand van het houden van katten en ten tweede wil ze zich niet aanpassen ze zegt bijv: ik heb geen ruimte voor 3 bakken....wat een zwak excuus is dat zeg. Hoe klein je huis ook is, plek voor bakken is er wel. Het is alleen of je zelf accepteerd dat er bakken zichtbaar in je huis staan.
Nah goed ik had het topic ook niet meer moeten lezen, want de haren gaan me echt weer recht overeind staan en ts wil er toch niet meer op reageren want ze zegt zomaar haar account op.
Gerda houd ze nog wel contact met jou over hoe het gaat met Max?
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Gebruikersavatar
Catfish
Tijger
Tijger
Berichten: 1194
Lid geworden op: 27 jan 2010 23:06
Locatie: Twente

Re: Kat poept niet meer in de bak

Bericht door Catfish »

Gerda, wat geweldig dat Max weer bij jou terecht kon, ook voor de broodnodige medische en liefdevolle zorg!
Ik hoop dat ts nooit meer een kat neemt, en ben bang voor de kat die ze nu nog heeft.
Adriana, jij hebt het mooi verwoord! Sluit ik me volledig bij aan.
Groetjes van Stella
*Bonk*kopjes van Zorro, Snoopy, Mr Bean
Lebber van hond Marra
Gebruikersavatar
noxnimbus
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 sep 2012 14:55
Locatie: Castricum

Re: Kat poept niet meer in de bak

Bericht door noxnimbus »

Beste mensen.
Even een updat over Max, hij heeft keurig op de bak geplast en gepoept.
Hij komt heel langszaam en beetje los en is erg lief.
Als ik werk houd ik hem nog apart van de andere katten maar als ik thuis ben dan laat ik hem de keus.
Gisteravond zat hij in de gang maar het is toch nog wel eng voor hem.Op het moment dat ik dit schrijf gaat hij lekker voor het raam zitten.
Het zijn kleine stapje maar we gaan een klein beetje vooruit.
groeten van Maxim en Gerda
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5483
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Kat poept niet meer in de bak

Bericht door nellebel »

Gerda, jij verdiend een compliment wel niet zooooo groot. die arme maxim, wat ben ik blij dat hij op zijn oude dag nog lekker kan genieten en weer tot rust kan komen bij jou. wat zal het arme dier bang zijn geweest en pijn hebben gehad. niet kunnen poepen, keiharde drollen. en dat je dat als baasje niet ziet, alsof het mannetje voor de lol op de bank poept.
lieve maxim, kereltje geniet en ik hoop zo dat je je steeds meer gaat ontspannen en ook voelt dat je nu weer veilig bent.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9365
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Kat poept niet meer in de bak

Bericht door castratenkoor »

Dappere Max, ga zo door. Je verdient het dubbel en dwars!
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Kat poept niet meer in de bak

Bericht door Adriana »

dat verhaal van dat wildpoepen heb ik nooit geloofd.. wel plassen en niet poepen op je bak?
ts wou van die kat af ivm de kosten en als je haar berichten (grmbl) achter elkaar leest dan schrijft ze ergens dat haar da niet in euthanasie wilde meegaan..
en ze komt er ineens achter dat de verzorging van oudere katzels veel geld kan kosten en dat viel haar vies tegen. kan ze ook paar weken van naar een subtropisch eiland, schrijft ze ergens..
hoop van harte dat iemand zich over haar ontfermt als ze oud en wat gebrekkiger is geworden..

en Maxim zal hoop ik heel snel in de gaten hebben dat hij in een andere omgeving is waar hij kan bijpraten met een paar Russische maatjes en met hen op een kluitje kan liggen..
geen pijn meer van die blaasontsteking en ik hoop dat zijn gebit en nierfalen een beetje meevallen ..
.. en kop op Maxim, er zijn betere tijden aangebroken en je komt er wel hoor!
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
Jessica2802
Lynx
Lynx
Berichten: 110
Lid geworden op: 26 nov 2011 11:58
Locatie: Amsterdam

Re: Kat poept niet meer in de bak

Bericht door Jessica2802 »

Wat een dieptriest verhaal dit. Ik heb het met verbazing gelezen. Zulke mensen moeten ze het hebben van dieren verbieden.

Wat een prachtige kat is maxim :-)
Groetjes Jessica en de katzels Chouffe&Manny
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6839
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Kat poept niet meer in de bak

Bericht door Dinky »

Wat fijn dat Maxim nu al los komt :) En elk stapje is weer een stapje ;)
Wat ben ik enorm blij voor Maxim dat hij bij jou is gekomen Gerda! Nu krijgt hij wel de liefde en zorg die hij verdiend!
En bedankt voor de update :)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
JoBoris76
Huiskat
Huiskat
Berichten: 99
Lid geworden op: 10 sep 2004 12:07
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Re: Kat poept niet meer in de bak

Bericht door JoBoris76 »

Jeetje... wat een triest verhaal maar een dikke pluim voor jou Gerda dat je Max zo liefdevol hebt opgevangen en verzorgd. Hopelijk komt het weer helemaal goed met die mooierd.
Russengroetjes Jolanda

Russian Blue I love you and Binky too!!
In Memoriam: Flappy
Gebruikersavatar
BillyJean
Jaguar
Jaguar
Berichten: 781
Lid geworden op: 22 feb 2011 10:57
Locatie: Bovenkarspel
Contacteer:

Re: Kat poept niet meer in de bak

Bericht door BillyJean »

Heerlijk voor Max, fijn dat het nu gaat, dat verdient ie!
Groetjes van Elly, Fayline (29-02-2008) en Taffy ( 29-10-2012)
* BillyJean * * Bowie *

Hier vind je ons fotoalbum
Plaats reactie