Vanmiddag gaat mijn vriend naar da voor spul en uitleg. Ik wil ook weten wat het is.
Beide katten moeten 7 dagen spul in bek, 7 dagen niet, 7 dagen wel,....Hoe vaak per dag weet ik ook nog niet.
Maar wij hebben Bloem. Dat gaat dus echt totaal helemaal niet lukken. Zonder goed alternatief voor Bloem gaat vriend niet weg.
Aanraken kan ik, haar tanden bekijken ook. Maar niet oppakken, vasthouden, iets in bek stoppen, laat staan hoofd vasthouden, pipet er in stoppen en leeg spuiten.

Los daarvan: wat mag wel en wat niet. Okay handen wassen begrijp ik, maar kopjes geven aan banken, tafels, etc. Moet ik Bloem binnen houden? Mag ze nu x aantal weken geen kopjes aan mijn hoofd geven?
Zelf heb ik ook plekjes die huisarts niet kon behandelen, omdat de katten dan ook besmet waren, maar nu kan ik wel worden behandeld. (heb ik overigens al 4 jaar, dus heb ik onze nieuwe katten besmet of komt het van stress of Tetsu's 6 daagse zwerftocht.
Dus ik zit vol vragen en kan niet wachten tot ik info van da krijg en vrees de komende weken met Bloem.