Safi krijgt steeds meer zelfvertrouwen, komt dan ook regelmatig beneden bij de deur snuffelen. Lucky reageert heel wisselend, de ene keer snuffelen, de andere keer gaat hij heel hard miauwen met een dikke staart. Als ik hem dan bij de deur weg haal is de spanning er ook vrijwel direct af, waardoor ik vermoed dat het geen agressie is maar onzekerheid. Ik bedoel, hij slaapt nu in haar mandje
Gelukkig blijft Safi regelmatig terug komen, hopelijk ziet die oen dan in dat het geen zin heeft, Safi blijft. Maar als ik de komende dagen dit gedrag blijf zien gaan ze van het weekend echt ff naar het pension.
Een katten gedragstherapeute die ik gisteren sprak zei dat we het best kunnen doen, maar dat Siamezen nogal baas gericht zijn (joh?

) en moeite kunnen hebben met een pension. Als we op vakantie willen moeten ze daar toch een keer aan wennen? Dan lijken mij 3 nachtjes mooi als start
Bovendien zijn we van het weekend beiden toch niet veel thuis dan kunnen ze net zo goed in het pension zitten en aan elkaar wennen!!