Kitten alleen
-
- Tijger
Re: Kitten alleen
Ja dat wel denk soms wel irritatie aks hij zo met zijn staart zwiept en miauw en grote pupillen maar als zij gek doet in krabpaal hangen ligt ie op zijn sluip manier met staart te zwaaien en sprint op haar af en loopt weer weg,,, nou zou wel goed zijn ! Bedankt xx
groetjes en knuffels van Cindy
En mijn 2 kattenkindjes Gizmo en Caya Fotos van Gizmo en Caya
Hoi ik heb een kruizing Britse korthaar, met echt het karakter van een Britje, heel rusig dus. Toen ik haar twee jaar geleden kreeg was er altijd wel iemand, mijn partner of ik. Nu is mijn partner overleden en ik werk nog dus is ze best veel alleen, ik vind dat heel erg zielig.
Is het een idee om er een poes bij te nemen en moet ik dan een kitten nemen of een poes of kater van haar eigen leeftijd.
Wie kan mij hierin adviseren, ik heb zo'n medelijden met mijn Meissie ik merk dat ze het niet leuk vindt als ik weer moet gaan. Ze vertoont geen vreemd gedrag, maar ik vind het zielig voor haar.
gr Ria
Is het een idee om er een poes bij te nemen en moet ik dan een kitten nemen of een poes of kater van haar eigen leeftijd.
Wie kan mij hierin adviseren, ik heb zo'n medelijden met mijn Meissie ik merk dat ze het niet leuk vindt als ik weer moet gaan. Ze vertoont geen vreemd gedrag, maar ik vind het zielig voor haar.
gr Ria
- Chiquita98
- Tijger
Het ligt er wel aan of jou huidige kat sociaal is met andere katten...dus heeft ze ooit met andere katten geleefd? Zo niet dan zit jouw katje echt niet te wachten op een kattenvriendje. Zo ja dan zou ik als je een kitten wil er voor 2 gaan, want 1 kitten zal je volwassen kat flink gaan lastig vallen en ik denk dat jouw rustige half brit daar niet op zit te wachten. En als je voor 1 kat erbij gaat dan zou ik een leeftijdsgenootje doen.
Ik heb ook een half britje, maar qua karakter zie ik daar weinig van in terug. Die is echt van de adhd
Ik heb ook een half britje, maar qua karakter zie ik daar weinig van in terug. Die is echt van de adhd

groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier
Hoi Thea,
Dankjewel voor je antwoord, ze is nog nooit bij andere katten geweest. De kat die buiten loopt zit wel eens voor ons raam en daar blijft ze wel heel rustig onder, maar of ze er thuis ook mee om kan gaan weet ik niet. Dus jij denkt dat het beter is haar alleen te houden? Ik vind het misschien ook wel een idee om een katje van haar leeftijd uit het asiel te halen, die kan ik dan terug brengen als het echt niet gaat met Meissie of het andere katje.
Ik denk er nog even over na. Ik wil wel het beste voor mijn Meissie
groetjes Ria
Dankjewel voor je antwoord, ze is nog nooit bij andere katten geweest. De kat die buiten loopt zit wel eens voor ons raam en daar blijft ze wel heel rustig onder, maar of ze er thuis ook mee om kan gaan weet ik niet. Dus jij denkt dat het beter is haar alleen te houden? Ik vind het misschien ook wel een idee om een katje van haar leeftijd uit het asiel te halen, die kan ik dan terug brengen als het echt niet gaat met Meissie of het andere katje.
Ik denk er nog even over na. Ik wil wel het beste voor mijn Meissie
groetjes Ria
-
- Tijger
Wat erg zeg VAn uw partner , ik snap ke gevoel van t medelijden hebben met je kat wij hadden dat ook enorm en ik voelde me vooral erg schuldig !
Verjaardagen op visite gaan kon ik amper want dan dacht ik dan zit ie weer alleen arm kind. Wik hebben er toen een kitten bij genomen van twee maand gizmo was toen 6 maand en dat gaat goed en inderdaad door info van al deze mensen hier zou ik denk ik wel proberen met 1 erbij , een rustige uit t asiel, je heb daar inderdaad terug breng garantie mocht t niet gaan..
Je kan t proberen , dan heb je voor kou gevoel het geprobeerd en Miss vind je Britje het super en als ga twee drie weken nog vreselijk is is t heel spijtig en erg maar dan kam je de nieuwe kat terug naar het asiel brengen waar je n vandaan heb
Verjaardagen op visite gaan kon ik amper want dan dacht ik dan zit ie weer alleen arm kind. Wik hebben er toen een kitten bij genomen van twee maand gizmo was toen 6 maand en dat gaat goed en inderdaad door info van al deze mensen hier zou ik denk ik wel proberen met 1 erbij , een rustige uit t asiel, je heb daar inderdaad terug breng garantie mocht t niet gaan..
Je kan t proberen , dan heb je voor kou gevoel het geprobeerd en Miss vind je Britje het super en als ga twee drie weken nog vreselijk is is t heel spijtig en erg maar dan kam je de nieuwe kat terug naar het asiel brengen waar je n vandaan heb
groetjes en knuffels van Cindy
- Chiquita98
- Tijger
Vaak maak je je kat niet heel blij als die nog nooit een andere kat gewend is. Tuurlijk kan je het proberen, maar ga er dan wel vanuit dat je brit veel tijd nodig zal hebben en misschien die andere kat ook. Dan in ieder geval een kat nemen die heel sociaal is en rustig. Ik zou geen wildebras erbij zetten.
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier