Whiskas snoepjes!

Dagelijkse hoeveelheid, merken kattenvoer, versvoedingen, dieetvoer, etc.
Gebruikersavatar
stervis
Lynx
Lynx
Berichten: 137
Lid geworden op: 02 jul 2012 09:48

Re: Whiskas snoepjes!

Bericht door stervis »

Ah, handige tip! Je bedoelt dan zo'n massage borstel met van die dikkere rubberen punten?
Niki
Looney
Binky
Puff
Gebruikersavatar
pearlsofpassion
Tijger
Tijger
Berichten: 5161
Lid geworden op: 23 mei 2010 15:58
Locatie: Stekene (Belgie)

Re: Whiskas snoepjes!

Bericht door pearlsofpassion »

Yep. Zo'n borstel.
Je moet wat meer wrijven voor er wat mee komt, maar dan kan je er ook meteen meer mee mee krijgen. En mijn katten vinden het aangenamer. Het is minder aggressief voor de vacht.
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Gebruikersavatar
stervis
Lynx
Lynx
Berichten: 137
Lid geworden op: 02 jul 2012 09:48

Re: Whiskas snoepjes!

Bericht door stervis »

En als ik even niet oppas... zitten ze zo de vissenkorrels op te eten! Geen idee of dat slecht voor ze is tevens.. hah
Niki
Looney
Binky
Puff
Gebruikersavatar
Isia
Huiskat
Huiskat
Berichten: 64
Lid geworden op: 19 sep 2011 20:08

Re: Whiskas snoepjes!

Bericht door Isia »

Ik heb ongeveer drie maanden Whiskas anti haarbal snoepjes aan Kalifornia gegeven in de hoeveelheid 1 per dag. Ik ben daarmee gestopt. Ik had de indruk dat Kalifornia last van de maag van kreeg. Daarvoor en nu weer gebruik ik bijna dagelijks Gimpet pasta Extra-Malte met TGOS en deze bevalt mijn poes prima!
Verder kam ik en borstel ik Kalifornia 2 x per week uit. Ze is een Siberische Boskat.
Groetjes van Isia en pootje van Kalifornia.
Gebruikersavatar
stervis
Lynx
Lynx
Berichten: 137
Lid geworden op: 02 jul 2012 09:48

Re: Whiskas snoepjes!

Bericht door stervis »

Ik heb ook maar even zo'n tube gekocht (Mout-Soft Extra). Ik had eerst de Duo Malt, maar dat was niet echt een succes.

Ik zag ook dat er een Multivitamine TGOS is... ervaringen mee? Lijkt me beetje overbodig om twee verschillende mouten te geven elke dag..

De mout is toch voor het afscheiden van de haren en de vitamine juist om bijvoorbeeld een gezonde vacht te krijgen?

Jullie meningen graag!
Niki
Looney
Binky
Puff
Gebruikersavatar
pearlsofpassion
Tijger
Tijger
Berichten: 5161
Lid geworden op: 23 mei 2010 15:58
Locatie: Stekene (Belgie)

Re: Whiskas snoepjes!

Bericht door pearlsofpassion »

Ik dacht dat het gewoon hielp om de haren door het darmstelsel te transporteren. En dat katten het vaak lekker vinden.
Van een invloed op de vacht zelf, heb ik nog niet gehoord.

Daartoe zou ik visolie aanraden. Dat is goed voor de vacht. Eens in de week een rauw eitje, kan daar ook aan helpen, als ze dat lusten.
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Gebruikersavatar
Ilovesiamesecats
Panter
Panter
Berichten: 553
Lid geworden op: 05 nov 2011 11:00

Re: Whiskas snoepjes!

Bericht door Ilovesiamesecats »

Ik had voor *Joepie ooit Whiskas snoepjes gekocht. Hij was al oud en zou niet lang meer leven dus ik dacht hem lekker te verwennen. Binnen een paar dagen had ik een verslaafde kater!! Echt niet normaal, hij was er helemaal door geobsedeerd!! Ik heb ze weg gegooid want het was gewoon zielig :roll: .

Lucky 12-06-2011 Chocolat point Siamees
Pride 12-06-2011 Lilac Siamees
Saffie 27-03-2010 *24-05-2018 Red tabby OKH
Joepie aug. 1994-*29-07-2011
Gebruikersavatar
Sifra
Tijger
Tijger
Berichten: 1048
Lid geworden op: 22 feb 2012 22:17
Locatie: Zuid-Holland

Re: Whiskas snoepjes!

Bericht door Sifra »

Dat herken ik. Ik had een poes die verslaafd was aan kitbits. Kitbits stonden dus op de lijst van verboden middelen, totdat de poes haar medicijnen weigerde. Snel kitbits gehaald: eerst je pilletje, dan je kitbits. Werkte perfect. :grin:
A dog is a dog, a bird is a bird, a cat is a person. (Mugsy Peabody)
Renatevanderveer

Re: Whiskas snoepjes!

Bericht door Renatevanderveer »

Ons Snickers gaat braken van die snoepjes..
Plaats reactie