Beaphar Multi-Fris voor kattenbakken werkt het?

Kammen, kattennagels knippen, vlooienmiddel, wormenkuur toedienen bij een kat, etc.
Plaats reactie
Loewie
Kitten
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 aug 2012 12:12
Locatie: hasselt, belgie

Beaphar Multi-Fris voor kattenbakken werkt het?

Bericht door Loewie »

hallo allemaal,

Ik heb gehoord dat de Beaphar Multi-Fris zo effectief is voor het bestrijden van de vieze geurtjes.
Maar ik zou graag eens van jullie willen weten of dit middel ook echt werkt?
En hoe je dit moet gebruiken? Moet je steeds zo een heel zakje van 400g in de kattenbak doen?
want dat vind ik dit product toch wel erg duur. Want ik gooi constant heel de kattenbakkorrels
gewoon in de vuilnisbak.

groetjes
sanne en loewie
paasnini

Re: Beaphar Multi-Fris voor kattenbakken werkt het?

Bericht door paasnini »

Met zo'n zakje doe je erg lang, je gebruikt maar een klein beetje. Ik vond het erg onprettig, bij erg warm weer had ik 's-avonds al wat schimmel in de bak. Ik gebruik kattenbakvulling met babypoedergeur geur, veel prettiger.
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Beaphar Multi-Fris voor kattenbakken werkt het?

Bericht door Adriana »

het is bij Zpls nog steeds per verpakking (!!) euro 2,- duurder dan in je dierenspeciaalzaak, om te beginnen..
de verpakking is uiterst onhandig en ik giet het over in een wasmiddelenfles met doseertuitje.
daarmee kan ik wat poeder over de bodem sprenkelen, je hebt maar heel erg weinig nodig; ik gebruik een theelepeltje per bak.

hier 6 bakken/dweilemmers die dagelijks 1/2 keer worden gezeefd. korrels biokats of soortgelijk. bakken zijn altijd schoon en als er tegen de rand wordt geplast of toch de bodem wordt bereikt, dan wordt die plek gesopt met verdunde badkamerreiniger.
bezoekers hier vraag ik er wel eens naar, maar hebben nog nooit een kattenbak geroken.
onderin doe ik een stuifje beaphar en dat bevalt hier het beste van alle deodorants.
heb dezer dagen na zeker anderhalve maand 4 van de 6 bakken gesopt en van nieuw grit voorzien.
.. dus heb ik nog twee 'oude' bakken en ik dacht dat ze die wel links zouden laten liggen..
en ook daarop wordt nog steeds geplast en gepoept.
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Loewie
Kitten
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 aug 2012 12:12
Locatie: hasselt, belgie

Re: Beaphar Multi-Fris voor kattenbakken werkt het?

Bericht door Loewie »

Het werkt dus wel effectief.

De kattenbakken hier ruiken en verschikkelijk :)
ook al maak ik ze echt elke dag proper. Gebruik ook wel geen kattenzand met babypoeder misschien dan toch eens gaan aanschaffen. Maar beaphar ga ik me dan toch echt wel bestellen op zooplus.
hier in belgie is hij niet te koop in dierenspeciaalzaak dus voorlopig toch maar zooplus.
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Beaphar Multi-Fris voor kattenbakken werkt het?

Bericht door Adriana »

maar dan heb je toch wel soort van probleem wat beaphar ook niet oplost hoor!
waarom stinken jouw kattenbakken zo erg? wat is daarvan de oorzaak?
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: Beaphar Multi-Fris voor kattenbakken werkt het?

Bericht door Chiquita98 »

Goede voeding doet ook heel wat wonderen. En ik gebruik nu zelf sinds een paar maanden de classy cat kattenbakvulling. Geweldig spul!!
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Gebruikersavatar
Robijn
Jaguar
Jaguar
Berichten: 729
Lid geworden op: 01 dec 2011 16:07
Locatie: Putte

Re: Beaphar Multi-Fris voor kattenbakken werkt het?

Bericht door Robijn »

Ik gebruik ook classy cat; zit babypoedergeurtje in en klontert heel goed. Ben er erg tevreden over.
Liefs van Mariska
Kopstootje van Tarzan :cathappy:

Bekijk de foto's van Brit Robijntje en vorige vriendjes Gaudi^, Sjaak* en Sem* hier
Plaats reactie