we hebben een gesterliseerde poes , haar naam is poesi

mijn schoonzus kreeg op een avond een telefoontje dat mensen een kat hadden gevonden ergens bij een tennis club ze kwam er de wc gebruiken zeg maar , ze zeiden dat als de kat niet snel zou verdwijnen er iets mee zou gebeuren , ik wilde ze meteen hebben , we zijn ze dan die zelfde avond nog gaan halen , ze was helemaal uitgehongerd en heel mager .
we zijn dan ook naar de dierenarts gegaan en ze is ontwormd en gesteriliseerd en alles wat nog nodig was . wat we niet weten is wat er allemaal is gebeurd met onze poesi , is ze mishandeld geweest ? of andere dingen ? dat zal een raadsel blijven. mijn punt is , de eerste avond dat ze bij ons was was ze zeer rustig en kalm ze kwam zelfs op mijn schoot liggen en ging vanzelf in de kattenbak , maar nu komt ze nooit meer op mijn schoot liggen alleen die eerste avond wat ik heel jammer vind want ik hou van katten en knuffelen , als je ze aait kan ze me opeens beginnen bijten of kraben ze bijt niet door het is meer een waarschuwing zeg maar , mijn vraag is : kan ik van mijn poesi nog een knuffel kat maken ?
Grtjes xx