Poes is afstandelijk

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Plaats reactie
kattenmama113
Huiskat
Huiskat

Poes is afstandelijk

Bericht door kattenmama113 »

Hoi, een paar weken terug schreef ik over mijn kater kitten die nogal bang was toen hij net was aangekomen. Dat is inmiddels helemaal voorbij en meneer heerst over het huis, speelt en knuffelt als een malle :-) Mijn poes van 18 maanden die ik nu een jaartje heb heeft hem ook goed geaccepteerd. Na het blazen en grauwen spelen ze nu met elkaar en zij geeft hem een paar keer per dag een goeie wasbeurt.

Nu is ze tegenover mij alleen nog behoorlijk afstandelijk. Ze komt me niet meer opzoeken, heeft nog maar iets van 3 of 5 keer zitten spinnen als ik haar ging aaien en lijkt flink beledigd. Kennen andere mensen dit en gaat dit gewoon weer over met wat tijd en aandacht?
Chiquita98
Tijger
Tijger

Re: Poes is afstandelijk

Bericht door Chiquita98 »

Het gebeurd wel eens vaker. Ze hebben nu meer aan elkaar en hebben dan het baasje niet meer zo hard nodig. Komt vanzelf wel weer(of niet). Ik geniet juist erg als ze zo goed met elkaar kunnen zijn. Ik vind dat belangrijker dan dat ze continu bij mij zijn
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
kattenmama113
Huiskat
Huiskat

Ja ze lijkt wel blij met hem en hij is zeker weten blij met haar. Ik mis de knuffels van mijn lieve monster alleen een beetje, maar misschien komt dat dan nog over een tijdje terug :-)
kattenmama113
Huiskat
Huiskat

Een update en een feel-good berichtje. Vandaag ging ik net als alle andere dagen even met Mickey kroelen. Beetje wangetjes aaien, oortje erbij en onder het kinnetje en na twee minuutjes ging mevrouw er weer vandoor zoals altijd. Deze keer liep ze echter een rondje om me heen, gaf ze mijn knie een kopje en is daarna uit zichzelf, spinnend en wel op mijn schoot gekropen en heeft daar een dik kwartier liggen maffen. Ik kan moeilijk beschrijven hoe ongelofelijk blij ik hiermee ben maar ik denk dat jullie het wel snappen :-D
castratenkoor
Tijger
Tijger
Contacteer:

Bericht door castratenkoor »

Wat fijn! Zie je met geduld komt het in kleine stapjes goed. Geniet er maar van. Kan me je geluksgevoel goed voorstellen.
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
Plaats reactie