Ik ben dan ts? Even de draad kwijt!
Maar ik heb gewoon een gezonde Europese korthaar, een poes en een kater. De kater heeft echt nooit haarballen en de poes alleen maar. Ik haal elke dag wel eventjes de borstel erdoor, ze krijgen hier Applaws voer waar een anti-haarbal formule in zit en ze krijgen die snoepjes. Zo nu en dan meng ik wat natvoer met laxa past, maar dat is alleen wanneer ik vind dat ze er echt veel last van heeft.
Ze woont hier nog maar drie maanden (in combinatie met feliway) en ze is nog wat schuw en schrikkerig en de andere kat mag nog wel eens graag te graag aangeven dat ie wilt spelen. Daarnaast zit ze nu ook in de rui, dus er is genoeg reden dat ze heel veel haar naar binnen krijgt.
Maar daarom vroeg ik me gewoon af in hoeverre de whiskas snoepjes hun werk doen... als ik met zulke dingen hun gebit een beetje goed houd, iets extra's kan doen voor hun vacht en wat minder haarballen kan produceren is dat prima! (Maar als er wat betere oplossingen zijn, sta ik daar compleet voor open... denk aan vis of zalmolie)
Maar verder ben ik het met je eens dat het echt snack's zijn en dat Whiskas totale bagger is...
Ik zie alleen het punt niet zo om ze een paar Almo brokjes te geven terwijl ik Applaws heb staan voor ze..
*edit* Carnibest is heel leuk en aardig en gezond.. maar dan mag je ook lekker vaak ontwormen volgens mij