Zenuwen voor vakantie!
Zenuwen voor vakantie!
Lieve mensen,
Sinds vorig jaar september heb ik kater ( toen nog kitten ) Guus in huis. Ik heb hem toen na mijn vakantie gehaald. Ik ben enorm aan hem gehecht, hij iets minder aan mij geloof ik haha.
Het is een echte buiten kat en komt alleen af en toe binnen voor een aai over de bol en eten.
Nu gaan wij 2 wkn naar spanje.
De buurvrouw komt 2 x per dag eten neerzetten en als hij binnen is krijgt ie een aai van het buurmeisje.
In het middelste weekend komt de moeder van mijn vriend met een vriendin 4 dgn bij ons in huis.
Is dit zo goed geregeld? Ik ben er behoorlijk onzeker over en wilde hem eerst naar een pension doen. Maar mijn vriend vindt het beter als Guus in zijn eigen omgeving blijft.
Ik hoop uiteraard ook dat dat zo is en dat hij dezelfde vrolijke guus is als ik thuis kom...?
Sinds vorig jaar september heb ik kater ( toen nog kitten ) Guus in huis. Ik heb hem toen na mijn vakantie gehaald. Ik ben enorm aan hem gehecht, hij iets minder aan mij geloof ik haha.
Het is een echte buiten kat en komt alleen af en toe binnen voor een aai over de bol en eten.
Nu gaan wij 2 wkn naar spanje.
De buurvrouw komt 2 x per dag eten neerzetten en als hij binnen is krijgt ie een aai van het buurmeisje.
In het middelste weekend komt de moeder van mijn vriend met een vriendin 4 dgn bij ons in huis.
Is dit zo goed geregeld? Ik ben er behoorlijk onzeker over en wilde hem eerst naar een pension doen. Maar mijn vriend vindt het beter als Guus in zijn eigen omgeving blijft.
Ik hoop uiteraard ook dat dat zo is en dat hij dezelfde vrolijke guus is als ik thuis kom...?
Kater Guus 29-06-2011
Re: Zenuwen voor vakantie!
Altijd vervelend die vakantiestress.
Aeigen omgeving is beter en niemand heeft een glazenbol, maar je zou verwachten dat dit echt genoeg is.
Aeigen omgeving is beter en niemand heeft een glazenbol, maar je zou verwachten dat dit echt genoeg is.
Ik zou hem ook in zijn eigen omgeving laten tijdens jullie vakantie.
Liefs van Mariska
Kopstootje van Tarzan
Bekijk de foto's van Brit Robijntje en vorige vriendjes Gaudi^, Sjaak* en Sem* hier
Kopstootje van Tarzan

Bekijk de foto's van Brit Robijntje en vorige vriendjes Gaudi^, Sjaak* en Sem* hier
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Ik zou hem ook thuislaten. 2 x daags de buurvrouw is prima geregeld.
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
k snap het niet helemaal..
Guus heeft zich de rest van het jaar ontwikkeld als bijna buitenkat en dan zou hij uit zijn omgeving gehaald worden en in een pension gestopt omdat jij twee weken met vakantie, dus afwezig bent?Janna1986 schreef:komt alleen af en toe binnen voor een aai over de bol en eten.
Thuis laten is een prima idee zoals je het nu geregeld hebt. De eerste keer toen ik mijn katten thuis liet voor vakantie en de buurvrouw past op, vond ik het ook erg spannend hoe ze het zouden vinden. Maar dat is prima gegaan.
Groetjes Jaap, Lizzie, Christel
Guus heeft zich de rest van het jaar ontwikkeld als bijna buitenkat en dan zou hij uit zijn omgeving gehaald worden en in een pension gestopt omdat jij twee weken met vakantie, dus afwezig bent?[/quote]Adriana schreef:k snap het niet helemaal..
Waarom moet het meteen zo onaardig? Hij ligt nu ook lekker op de bank naast mij te spinnen. Het is de eerste keer dat ik op vakantie ga en thuis een huisdier heb, dus ja ik heb ook een pension overwogen. Vind het gewoon een beetje een raar idee dat hij hier alleen door huis loopt.
Kater Guus 29-06-2011
Is ook een raar idee. Ik ben net een week weg geweest, en mijn (binnen)katten zijn prima verzorgd door een buurvrouw.
Dus laat Guus lekker thuis, daar is hij fijn op zijn plek hij wordt zo te lezen prima verzorgd.
Dus laat Guus lekker thuis, daar is hij fijn op zijn plek hij wordt zo te lezen prima verzorgd.
Groetjes van Stella
*Bonk*kopjes van Zorro, Snoopy, Mr Bean
Lebber van hond Marra
*Bonk*kopjes van Zorro, Snoopy, Mr Bean
Lebber van hond Marra
Ik zou guus ook lekker thuis laten. Katten zijn erg gehecht aan hun plek. En hij word er goed verzorgd.
groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr