Kitten alleen
-
- Tijger
Re: Kitten alleen
In de nacht houd ik ze wel apart , wil niet dat er gevochten word bij ons op bed en ik kan dan niet goed slapen van de zenuwen dat er wat gebeurt ze vind niet erg om alleen te slapen denk ik ze miauwt roept ons nooit eerste nacht wel voor we slapen ga ik half uur met haar spelen in de katten speel kamer waar zij de nacht door brengt .
groetjes en knuffels van Cindy
En mijn 2 kattenkindjes Gizmo en Caya Fotos van Gizmo en Caya
- Chiquita98
- Tijger
Ik zou ze 's nachts niet te lang apart houden. Betekent dit dat gizmo bij jullie wel in de slaapkamer kan?
En nee geen plantenspuit!! Dat doet je katten geen goed hoor. En ook geen slipper ertussen. Gizmo afleiden met wat anders of ze gewoon laten.
En nee geen plantenspuit!! Dat doet je katten geen goed hoor. En ook geen slipper ertussen. Gizmo afleiden met wat anders of ze gewoon laten.
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier
-
- Tijger
Oké,, ja als rustiger is mogen ze sanen voor giz net als Absers slaapt overal eindigt bij ons ,,,
Uhm ben een beetje blond denk ik, maar waar staat het filmpje?
Heb niet je hele topic door gelezen alleen de laatste pagina`s. S`nachts scheiden zou ik niet doen hoe meer ze met elkaar zijn hoe sneller ze aan elkaar wennen.
Plantenspuit zou ik niet doen. Als jij vind dat het uit de hand loopt kan je ze proberen af te leiden met een speeltje.
Vechten en spelen kan soms heel dicht bij elkaar liggen. Die foto`s die adriana liet zien heb ik ook van mijn eigen katten.
Foto`s staan hierhttp://www.dekattensite.nl/phpBB2/viewtopic.ph ... &start=315
Heb niet je hele topic door gelezen alleen de laatste pagina`s. S`nachts scheiden zou ik niet doen hoe meer ze met elkaar zijn hoe sneller ze aan elkaar wennen.
Plantenspuit zou ik niet doen. Als jij vind dat het uit de hand loopt kan je ze proberen af te leiden met een speeltje.
Vechten en spelen kan soms heel dicht bij elkaar liggen. Die foto`s die adriana liet zien heb ik ook van mijn eigen katten.
Foto`s staan hierhttp://www.dekattensite.nl/phpBB2/viewtopic.ph ... &start=315
groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
-
- Tijger
Staat nergens kan t sturen via mail
-
- Tijger
Vanochtend weer zo gevechtje ineens stil likt ie haar plas gaatje !!!! De smeerlappen !!!! Dat heeft geen betekenis toch zoals bij mensen ? Haha
Toch doen we 1 spuitje net de planten spuit als zij pas keihard schreeuwt en giz Sls een pitbull tekeer gaat en na mijn idee helpt t wel hij stopt gelijk
Naar OOk zij is een doerak zoekt m op enzo ze daagt hem echt uit hoor dus Sls echt pijn doet neem ik Aan dat ze m niet opzoekt om te etteren
Toch doen we 1 spuitje net de planten spuit als zij pas keihard schreeuwt en giz Sls een pitbull tekeer gaat en na mijn idee helpt t wel hij stopt gelijk
Naar OOk zij is een doerak zoekt m op enzo ze daagt hem echt uit hoor dus Sls echt pijn doet neem ik Aan dat ze m niet opzoekt om te etteren
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Net als Pinguin zou ik plantenspuit achterwege laten. En aan elkaars achterste ruiken en likken is heel normaal hoor.
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
-
- Tijger
Okeee ja nee inderdaad de fokker zei ook zo straf je zijn speel gedrag we dien t ook niet meer laat ze maar gaan kunnen ze niet altijd in de gaten houden als erg word speeltje erbij of gizmo roepen
Hun?? Speel gedrag straffen? Ik zou alleen ingrijpen als er verwondingen ontstaan. Of kiezen voor afleiding. Maar verder zou ik ze het lekker zelf laten uitzoeken. Katten leren het snelst van elkaar en snappen elkaars taal vaak heel goed.
groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
-
- Tijger
Jaaa als ik met natspuiten doe dan straf ik zijn speel gedrag en dat is niet goed zegt fokker dus inderdaad niet nat spuiten het gaat al beter ! Ze geeft gizmo hele oor uitgelikt em zijn poep gaatje ( gatverredamme )en hij likte haar soms beten ze elkaar zachtjes en zij pakte hem met haar pootjes bij zijn nek en likjen en bijten haha
- pearlsofpassion
- Tijger
Als ze elkaars kontje mogen snuffelen en likken is er acceptatie. Dat is hun manier van begroeten en communiceren.
Het is even wennen aan de interactie, maar je kan er veel uit aflezen.
Als vb een kat bij de andere kat voorbijloopt en echt zijn kont aan de tweede aanbied, wil dat zeggen dat die begroet en eventueel de ander als meerdere aanvaard. Toch zeker niet dominant gedraagd tov de 2e kat.
Als een kat onder de staart van een ander kat duikt en het echt afdwingt om te mogen snuffelen is dat wel dominant gedrag. Als de andere kat dat aanvaard, is het in orde, als ze haar staart naar beneden haalt, kont wegtrekt en omkijkt, aanvaard ze de dominantie van de ander niet.
Het is allemaal heel subtiel, maar doodnormaal. En elkaar likken, ook daar is gewoon een manier van verbonden raken, van connecteren. Een band opbouwen.
Het is even wennen aan de interactie, maar je kan er veel uit aflezen.
Als vb een kat bij de andere kat voorbijloopt en echt zijn kont aan de tweede aanbied, wil dat zeggen dat die begroet en eventueel de ander als meerdere aanvaard. Toch zeker niet dominant gedraagd tov de 2e kat.
Als een kat onder de staart van een ander kat duikt en het echt afdwingt om te mogen snuffelen is dat wel dominant gedrag. Als de andere kat dat aanvaard, is het in orde, als ze haar staart naar beneden haalt, kont wegtrekt en omkijkt, aanvaard ze de dominantie van de ander niet.
Het is allemaal heel subtiel, maar doodnormaal. En elkaar likken, ook daar is gewoon een manier van verbonden raken, van connecteren. Een band opbouwen.
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
-
- Tijger
Dat kontje omhoog doen doen ze niet bij elkaar wel Sls wij hun aaien haha
Verder gaat redelijk ze rennen achter elkaar aan ook zij daagt hem ontzettend uit soms gaat nog iets te hard maar is al steeds minder soms rent gizmo weg en gaat op de stoel liggen ze heeft duidelijk meer energie als gizmo gelukkig gaat ze dan haar eigen weg en laat ze gizmo liggen ,
Gizmo houd haar ook niet bij in kracht is die nu nog sterker maar in uithoudingsvermogen vermogen snelheid en slimheid is zij echt beter maar ja een Britse is gewoon echt anders haha
Gizmo slaapt stuk minder speelt veel met haar rent erachter aan duikt erop etc etc maar is toch stuk luier Sls htk ! Ben blij dat giz wat levendiger is geworden
Verder gaat redelijk ze rennen achter elkaar aan ook zij daagt hem ontzettend uit soms gaat nog iets te hard maar is al steeds minder soms rent gizmo weg en gaat op de stoel liggen ze heeft duidelijk meer energie als gizmo gelukkig gaat ze dan haar eigen weg en laat ze gizmo liggen ,
Gizmo houd haar ook niet bij in kracht is die nu nog sterker maar in uithoudingsvermogen vermogen snelheid en slimheid is zij echt beter maar ja een Britse is gewoon echt anders haha
Gizmo slaapt stuk minder speelt veel met haar rent erachter aan duikt erop etc etc maar is toch stuk luier Sls htk ! Ben blij dat giz wat levendiger is geworden
-
- Tijger
Sinds gister lijkt gizmo anders als anders hij luiert iets meer weer en heeft constant grote pupillen , hij rent Caya nog wel achterna maar is anders als anders gister waren zijn balletjes ook nat daarna niet meer gebeurt , is dir een teken van stress,
Ik weet niet maar voel dat er iets is
Ik weet niet maar voel dat er iets is
- pearlsofpassion
- Tijger
Als je het niet vertrouwd, zou ik even bij een DA langsgaan.
Is hij al gecastreerd?
Want natte balletjes kan ik niet plaatsen, het was niet van het wassen? Heb je gekeken of het geen bloed was?
Grote pupillen zou een teken van pijn kunnen zijn. Kunnen he, van hieruit kan ik dat natuurlijk niet weten...
Maar ik kan zeker niet zomaar zeggen: oh ja, dat is dat. Nee, dit herken ik niet... Het spijt me.
Is hij al gecastreerd?
Want natte balletjes kan ik niet plaatsen, het was niet van het wassen? Heb je gekeken of het geen bloed was?
Grote pupillen zou een teken van pijn kunnen zijn. Kunnen he, van hieruit kan ik dat natuurlijk niet weten...
Maar ik kan zeker niet zomaar zeggen: oh ja, dat is dat. Nee, dit herken ik niet... Het spijt me.
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
-
- Tijger
Ja ben net thuis van werk en ze zijn nu niet enorm groot wel groot en zijn ogen liggen dieper in zijn kop ik weet niet het voelt niet fijn dit ja het was beetje gelig heb f geroken maar was geurloos hij os nog niet gecastreerd en is 5,5 maand zou die er nu al last van hebben zijn hormonen ?