Kitten alleen

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Plaats reactie
Robijn
Jaguar
Jaguar

Re: Kitten alleen

Bericht door Robijn »

Ik vind je taalgebruik zo grappig; zo lekker direct!
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Liefs van Mariska
Kopstootje van Tarzan :cathappy:

Bekijk de foto's van Brit Robijntje en vorige vriendjes Gaudi^, Sjaak* en Sem* hier
Gizmobritsekorthaar
Tijger
Tijger

Bericht door Gizmobritsekorthaar »

Ja haha klopt zegt iedereen altijd beetje TE haha
Ben 25
groetjes en knuffels van Cindy
En mijn 2 kattenkindjes Gizmo en Caya
Fotos van Gizmo en Caya
Gizmobritsekorthaar
Tijger
Tijger

Heeft iemand VAB jullie whatsapp !? Dan kan ik een filmpje sturen van dr. Vechtende / stoeiende kittens
Kunnen jullie oordelen of t ok is
Fotos van Gizmo en Caya
Gizmobritsekorthaar
Tijger
Tijger

Of via mail kan ik t ook sturen laat maar weten
Het gebeurt namelijk veel vaker op een dag zij vind zowiezo niet echt leuk dan denk ik oren liggen OOk plat maar daarvoor likte gizmo haar hele lijfje dus ik twijfel zo
Zouden jullie je mail adres willen geven stuur ik t filmpje
Fotos van Gizmo en Caya
Gizmobritsekorthaar
Tijger
Tijger

Ze heeft overigens nog steeds geen wonden of beten uit oren ofzo ze ziet er goed uit eb het is nog steeds spring in t veld
Fotos van Gizmo en Caya
Gizmobritsekorthaar
Tijger
Tijger

Ajb kan iemand zijn/haar email geven zodat ik t kan sturen
Fotos van Gizmo en Caya
pearlsofpassion
Tijger
Tijger

Bericht door pearlsofpassion »

Ik zou wel willen, maar heeft geen zin want ik ben dit weekend weg en dan kan ik alsnog maar maandag naar kijken...
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Gizmobritsekorthaar
Tijger
Tijger

Heb al na iemand gestuurd !! Fokker van giz heeft filmpje ook gezien ze zegt ook gizmo os wel erg ruw ik moet hem helpen van haar om te zeggen gizmo foei etc niet eraf halen maar wel hem afleiden ofzo
Fotos van Gizmo en Caya
Gizmobritsekorthaar
Tijger
Tijger

Hoop dat meer mensen met verstand van katten reageren en t willen zien zodat ik meerdere antwoorden heb
Fotos van Gizmo en Caya
Chiquita98
Tijger
Tijger

Bericht door Chiquita98 »

Hahahha ja het ziet er wel wat heftig uit. Mede doordat die grote dikkerd op zo'n kleintje springt. Ik zou hem ook afleiden met andere dingen. En voor de rest....Het is nu eigenlijk ook aan Caya om eens goed terug te gaan meppen. Ze is niet heel bang voor hem, want ze gaat gerust ook spelen als hij in de buurt is heb ik begrepen. Zo krijst trouwens mijn Misty ook. Hopelijk is ze snel wat groter en kan ze wat meer voor zich opkomen.
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Gizmobritsekorthaar
Tijger
Tijger

Dus jij vind dit normaal gedrag ? Speel gedrag van giz ? Ze slaat ook terug maar als die dikke boven op ligt heeft ze geen schijn van kans
Fotos van Gizmo en Caya
Chiquita98
Tijger
Tijger

Heb het filmpje nog eens bekeken op de manier hoe gizmo speelt. In eerste instantie speelt hij best zachtjes met haar. Daarna gaat het wat harder. Hij trekt zich niets aan van haar gekrijs en geblaas en gegrom. Voor haar is het belangrijk dat ze veel schuilplekjes kan vinden om in weg te schuilen(dus ook wat hogere plekjes)
Wegdoen is zeker geen optie hoor. Ik zie er totaal geen kwaadheid in. Hij vind haar gewoon geweldig.
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Gizmobritsekorthaar
Tijger
Tijger

Ok gelukkig ja nou net hoorde ik giz weer zo'n mrrrtroaahh miauw doen en doet ie gek hangt ie in de paal zij erachter Aab ook in de paal en slaat dan op haar manier ,dus ze is niet bang heb twee grote krabpalen met verschillende holletjes en hoogtes in totaal 1m 80 hoog dus hoogtes holletjes dozen tunnels genoeg maar dat doet ze niet ze speelt vrolijk door net een speeltje kan ik ze op deze manier 4 uur per dag alleen laten ? Dinsdag moeten ze x 6 uur slleen zijn kan dat ? Of apart doen ?
Fotos van Gizmo en Caya
Chiquita98
Tijger
Tijger

Zeker niet apart doen. Laat ze het zelf maar uitzoeken. En zoals je zelf zegt gaat ze hem ook niet echt uit de weg en is ze niet bang. Ze zijn elkaar flink aan het aftasten, maar dit is echt spelen en geen ruzie. Ze doet wel haar oren flink naar achteren wat betekent dat ze onzeker word van hem en wil vluchten.....en dat doet ze dan ook. Maar ze heeft dan ook gewoon door dat ze het spelletje nog niet kan winnen. Dus belangrijk is dat ze mogelijkheden heeft om ergens naar toe te vluchten.
Je kan ze zeker wel alleen laten hoor. Geen probleem. Hebben ze meerdere ruimtes tot hun beschikking eigenlijk? Kan zijn dat je dat al es verteld hebt hoor, maar ff geen tijd om terug te lezen

Bekijk ons album hier
Gizmobritsekorthaar
Tijger
Tijger

Ja woonkamer slaap kamer grotere hal en dus de katten speel kamer ! En balkon ! Als we weg zijn slleen grote hal ende katten speel kamer giz slleen kon overal altijd want due deed niks naar zij hangt nog wel is in t gordijn dus ik heb ze liever niet in de woonkamer !
Planten spuit spuiten heeft dat zin ? Doe er nu maar een slipper tussen als ze bezig zijn ..
Fotos van Gizmo en Caya
Plaats reactie