Ik had zo af en toe contact met Cerna via PB, en haar beloofd dat ik met ingang van volgende week weer zou komen schrijven hier. Ook omdat ik op vakantie ben geweest en nog even een weekje wilde bijkomen. Ik krijg echter net een berichtje in mijn mailbox dat er een PB is van haar, en in die PB staat dat ze niet meer terug gaat komen. Ik weet niet wat er opdoet, ik weet niet wat er speelt, en dat doet er ook niet toe. Ik wens haar hoe dan ook het allerbeste toe, en Noa natuurlijk ook.
Echter wordt het daardoor vervroegd tijd dat ik weer terugkom. Hoe is het met iedereen?
@ Starr; ik had van Annet inderdaad al gehoord dat Nina overleden is. Wat ontzettend moeilijk moet dat zijn...heel veel sterkte. En het pootafdrukje is heel mooi!
@ Bonnie&Clyde: de waardes van je kat zijn niet goed, maar ook niet heel belabberd belachelijk slecht; Kyra haar startwaardes waren; ureum niet te meten en creatinine 1200. En ook Kyra is nog heel jong; ze is in juli 4 geworden. Inmiddels zitten haar bloedwaarden binnen de normaalwaardes; ze zijn spectaculair gedaald. Het zegt dus in principe niets over de overlevingskansen van je kat; wel moet je je bedenken dat je kat vanaf nu chronisch ziek is, en nooit meer beter zal worden. Nierdieet en Fortekor doen heel veel, nierdieet alleen heeft Kyra geholpen haar waardes weer binnen de referentie te krijgen. Ik zal jouw verhaal zo even bij lezen.
@ Adriana: