Kitten alleen
- Chiquita98
- Tijger
Re: Kitten alleen
Spannend om morgen te kijken. Hopelijk is er een match en past dit kitten goed bij de andere. Kan de foto trouwens niet zien via je link.
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier
Twee weken terug de eerste, en vorige week de tweede.
Ja er liepen snotneuzen rond, ja er waren ook vieze ogen inderdaad.. maar wat verwacht je van een asielkamer vol met kittens die (te vroeg bij moeder weg) al niet zo'n beste start in het leven krijgen, allemaal bij elkaar zitten (wat juist ook z'n voordelen heeft, alleen niet direct zo zichtbaar als een snottebel).
Ze zitten niet lekker bij iemand beschermd thuis, zoals (gok ik) bij een nest raskatten waar mensen bewust voor hebben gekozen en die niet op straat zijn beland.
Er was een kitten met een beschadiging aan zijn hoornvlies wat er heel naar uitzag en een vieze groene snotneus. Op het eerste gezicht zou je denken 'gatsie, daar is iets goed mis mee, waarom loopt dat hier zo rond, doen ze er niks aan?'. Maar na navraag bleek dat ze juist veel tijd en energie in het dier hebben gestopt, in een gastgezin heeft gezeten bij een asielmedewerkster thuis waardoor ze hem goed kende en nu tussen de rest zat omdat hij het laatste deel van herstel zelf aan kon. Lekker tussen soortgenoten zodat hij ook sociaal zo goed mogelijk meekrijgt wat hij nodig heeft.
Dan kijk je heel anders naar de diertjes, eens je weet waar ze gevonden zijn en wat er met ze gebeurd is.
Wat ik probeer te zeggen, pas op met wat je op het eerste oog alleen maar ziet. Heb je bijvoorbeeld ook even met een medewerker gesproken?
De kittens buiten kwamen lekker bij me op schoot zitten. Ik ging er niet achteraan, gewoon ergens lekker gaan zitten en degenen die dat wilden kwamen kijken, degenen die dat niet wilden zochten hun eigen plekje. Geen geblaas gezien of gehoord..
Dat is waar Bo besloot dat hij wel met mij mee naar huis wilde gaan
Nouja lang verhaal, maar dat is hoe ik het ervaar en meegemaakt heb, nog niet zo lang geleden dus.
Succes en veel plezier morgen!
Ja er liepen snotneuzen rond, ja er waren ook vieze ogen inderdaad.. maar wat verwacht je van een asielkamer vol met kittens die (te vroeg bij moeder weg) al niet zo'n beste start in het leven krijgen, allemaal bij elkaar zitten (wat juist ook z'n voordelen heeft, alleen niet direct zo zichtbaar als een snottebel).
Ze zitten niet lekker bij iemand beschermd thuis, zoals (gok ik) bij een nest raskatten waar mensen bewust voor hebben gekozen en die niet op straat zijn beland.
Er was een kitten met een beschadiging aan zijn hoornvlies wat er heel naar uitzag en een vieze groene snotneus. Op het eerste gezicht zou je denken 'gatsie, daar is iets goed mis mee, waarom loopt dat hier zo rond, doen ze er niks aan?'. Maar na navraag bleek dat ze juist veel tijd en energie in het dier hebben gestopt, in een gastgezin heeft gezeten bij een asielmedewerkster thuis waardoor ze hem goed kende en nu tussen de rest zat omdat hij het laatste deel van herstel zelf aan kon. Lekker tussen soortgenoten zodat hij ook sociaal zo goed mogelijk meekrijgt wat hij nodig heeft.
Dan kijk je heel anders naar de diertjes, eens je weet waar ze gevonden zijn en wat er met ze gebeurd is.
Wat ik probeer te zeggen, pas op met wat je op het eerste oog alleen maar ziet. Heb je bijvoorbeeld ook even met een medewerker gesproken?
De kittens buiten kwamen lekker bij me op schoot zitten. Ik ging er niet achteraan, gewoon ergens lekker gaan zitten en degenen die dat wilden kwamen kijken, degenen die dat niet wilden zochten hun eigen plekje. Geen geblaas gezien of gehoord..
Dat is waar Bo besloot dat hij wel met mij mee naar huis wilde gaan

Nouja lang verhaal, maar dat is hoe ik het ervaar en meegemaakt heb, nog niet zo lang geleden dus.
Succes en veel plezier morgen!
-
- Tijger
Ja nou ieder zijn eerste indruk heb daar inderdaad met een werknemers gesproken en nee zij vertelde dat het inderdaad niesziekte is maar dat kon geen kwaad nou wat ik er over lees is dat t wel kwaat en ik heb geen zin sat mijn gezonde kat ook ziek word zoals bij vriendin van mij ook is gebeurt , ik hoop gewoon dat de kitten die we mirgen bekijken leuk is voor giz zij is in ieder geval gezond
Dus f afwachten
Groetjes
Dus f afwachten
Groetjes
groetjes en knuffels van Cindy
En mijn 2 kattenkindjes Gizmo en Caya Fotos van Gizmo en Caya
Nou, wat raar dat ze zeggen dat niesziekte geen kwaad kan... Ik zou zelf ook geen ziek kittentje nemen.. Ze moeten daar eerst zorgen dat de kittens weer beter worden; en alleen gezonde kittens meegeven aan mensen! Raar dierenasiel daar zeg, als je het mij vraagt. In de dierenasiels waar ik deze maand ben geweest (3) zagen de kittens er allemaal gezond uit; geen vieze oogjes; geen genies; en zo hoort het!! Ik vind het heel verstandig van je dat je daar geen kitten hebt genomen; maar heb wel medelijden met de kittens daar..
Ik hoop dat het kittentje wat je gaat bekijken, een niet al te druk kittentje is (zijn er nog meer kittens; dan kun je zijn/haar gedrag goed vergelijken) en hopelijk een goed maatje voor Gizmo; en gezond!
Ik hoop dat het kittentje wat je gaat bekijken, een niet al te druk kittentje is (zijn er nog meer kittens; dan kun je zijn/haar gedrag goed vergelijken) en hopelijk een goed maatje voor Gizmo; en gezond!
Liefs van Mariska
Kopstootje van Tarzan
Bekijk de foto's van Brit Robijntje en vorige vriendjes Gaudi^, Sjaak* en Sem* hier
Kopstootje van Tarzan

Bekijk de foto's van Brit Robijntje en vorige vriendjes Gaudi^, Sjaak* en Sem* hier
-
- Tijger
Ken hun via via en hun hebben 1 kitten zelf gehouden en ze hadden er dan nog 2 ze mogen eigenlijk maandag pas weg dus denk dat de rest er nog wel is zowiezo 1 ze zegt eerlijk dat t een lief knuffelaar poesje is due wel speelt maar geen ADHD kitten ! Zullen zien ! Ze is 2 maand gizmo 5 maand !
Jullie horen van me of t wat is morhen
Jullie horen van me of t wat is morhen
-
- Tijger
We nemen haar
Zondag acovd ophalen ben zo benieuwd !
Gizmo heeft raar miauwtje sinds gister in de ochtend niet een ik wil spelen miauwtje maar Miss baard in de keel ? Haha
Zondag acovd ophalen ben zo benieuwd !
Gizmo heeft raar miauwtje sinds gister in de ochtend niet een ik wil spelen miauwtje maar Miss baard in de keel ? Haha
- Chiquita98
- Tijger
Fijn! Hopelijk worden gizmo en zij dikke maatjes. Leuk als je straks ook foto's kan laten zien! Zijn we dol op!
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier
Ben benieuwd! Ben je maandag thuis om Gizmo en het nieuwe kittentje een beetje in de gaten te houden?
Liefs van Mariska
Kopstootje van Tarzan
Kopstootje van Tarzan

-
- Tijger
Ben de hele week erna de middagen vrij en vriend de ochtenden ! Dus ze zijn een hele week onder toezicht
jullie horen t wel

Kijk; heel fijn dat jullie er tijd voor uittrekken!
Nog 2 nachtjes slapen en dan is het zover!! Heel veel succes!! En niet schrikken als Gizmo in het begin een beetje afwachtend kan gaan reageren; maar dat zal snel overgaan en hij zal waarschijnlijk snel interesse tonen naar de nieuweling toe.
Hoe ziet het kittentje eruit en hebben jullie al een naam?
Ben heel erg benieuwd hoe de introductie gaat verlopen!
Nog 2 nachtjes slapen en dan is het zover!! Heel veel succes!! En niet schrikken als Gizmo in het begin een beetje afwachtend kan gaan reageren; maar dat zal snel overgaan en hij zal waarschijnlijk snel interesse tonen naar de nieuweling toe.
Hoe ziet het kittentje eruit en hebben jullie al een naam?
Ben heel erg benieuwd hoe de introductie gaat verlopen!
Liefs van Mariska
Kopstootje van Tarzan
Kopstootje van Tarzan

-
- Tijger
Jaa ik hoop t
Ze gaat CAYA heten dat is stamboom naam van gizmo maar wij vonden het toen der tijd al meisjes achtig dus de nieuweling heet Caya mooi toch !;)
En foto kan ik zo niet erop zetten snap dat niet !
Het is een donkere met streepjes dus een tijgertje zeg maar Sls ik snap hoe de foto erop moet doe ik dat doe nu slles via telefoon dus dat lukt zowiezo niet '
Ze gaat CAYA heten dat is stamboom naam van gizmo maar wij vonden het toen der tijd al meisjes achtig dus de nieuweling heet Caya mooi toch !;)
En foto kan ik zo niet erop zetten snap dat niet !
Het is een donkere met streepjes dus een tijgertje zeg maar Sls ik snap hoe de foto erop moet doe ik dat doe nu slles via telefoon dus dat lukt zowiezo niet '
- Chiquita98
- Tijger
Grappig ik heb hier ook een gizmo en een caya. En caya is bij mij gewoon een jochie hoor 

Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier
-
- Tijger
Wat toevallig !!! Ja blijkbaar is t een jongens naam maar ik vind meer meisje dus vandaar haha
Foto's plaatsen, zie: http://www.dekattensite.nl/phpBB2/viewt ... 10&t=26286 Daar leg ik het uit aan iemand die er ook niets van snapt. Hoop dat je er wat aan hebt.
Caya is inderdaad een jongensnaam. Misschien ben je in de war met Chaya (wat leven betekent), dat is een Israëlische/Joodse meisjesnaam.
Caya is inderdaad een jongensnaam. Misschien ben je in de war met Chaya (wat leven betekent), dat is een Israëlische/Joodse meisjesnaam.
-
- Tijger
Oh ja t klinkt zo meisjes achtig vind ik Miss omdat t op een À eindigt !