Dom dom dom... via marktplaats! Ik heb een en ander aan topics gelezen over te kleine/jonge poesjes ophalen en helaas, dat was achteraf! Omdat ik Bono kreeg met 13 weken, vond ik het al enigzins vreemd dat ik Sia meekreeg met 6 weken.
Ik zal even vertellen hoe en wat.
Gisteren kwam ik dus bij het vrouwtje thuis om Sia op te halen. Het was een (oeps) nestje van 5 kittens, de moederpoes was er ook, en daar schrok ik dus van. Moeder poes was slechts 7 maanden

De reden waarom ik Sia had meegenomen was omdat ik haar niet daar wilde achterlaten. De moederpoes keek niet meer naar haar kleintjes om, en de kleintjes dronken niet meer bij moeder maar het baasje gaf ze kattenmelk (dus geen kittenmelk) als bijvoeding. Daarnaast aten ze al kittenbrokjes maar aten ook uit de bak van moederpoes. Ik heb geen merk gehoord dus het zal wel supermarktvoer zijn geweest. het pakje kattenmelk was overigens van de c1000. En het feit dat het baasje geen katten/dierenliefhebster bleek te zijn.
Ze wil de moederpoes over een tijdje weer laten dekken en dan 1 kitten zelf houden

Dus ja... Daar zit ik nu, met Sia op schoot, en Bono die maar al te graag met haar wil spelen maar nog niet zo goed kan omdat ze vergeleken bij beertje Bono echt heel klein is.
Het baasje van Sia vertelde me dat ik dr terug mocht brengen als het niet ging, maar ik weet nu echt even niet zo goed meer wat ik moet doen! Ik wil haar met liefde en goede zorgen grootbrengen, maar ik weet niet zo goed hoe, omdat Bono al een stuk groter en zelfstandiger was als Sia met 13 weken en een gewicht van 1,5 kilo.
Doe ik er goed aan om haar zelf te houden en alle liefde en zorgen te geven die ze verdiend, of breng ik haar het beste terug bij moederpoes die geen drinken meer geeft en een onverschillig baasje die midden in een verhuizing zit. Want stel, ik geef haar terug, wie weet bij wie ze dan terecht komt??
Het enige wat ik wil, is het beste voor Sia!